Juleferien er endelig i gang!

Reklame // Affiliateslenker for Nelly

HALLO JULEFERIE! Nå sitter jeg godt plantet i sofaen etter årets aller siste skoledag. FOR en følelse dere. Helt ubeskrivelig faktisk. Vi hadde bare tre timer med skuespill og fremføring i dag, men før det hadde jeg også møte med lærer for neste semesters praksis, så det ble jo en halvlang dag likevel. Uansett! Nå er enda et semester overstått og endelig kan ferien begynne. GLEDE på jord. Jeg skal faktisk feire litt med mannen allerede i kveld! Jeg skal bare få innagjort litt til i mailboksen først, og så drar vi på butikken for å handle inn til ribbemiddag. Årets første <3 Sett bortifra den lille biten jeg snek til meg forrige helg..

I dagens kalenderluke hos Nelly befinner det seg 30% rabatt på absolutt alle festkjoler! SÅ til deg som ikke har verken jule eller nyttårskjolen i boks enda: Kanskje en av disse 11 faller i smak? Nå kan dere ihvertfall spare noen kroner tenker jeg! Selv har jeg klikket hjem både nr.11 og nr.5. Den grønnfargen der synes jeg er så fin! Jeg kjøpte baderomshåndklær til mitt nye bad for et par uker siden og da gikk det også i hvit og denne mørke, spesielle grønnfargen.

1. HER 2. HER 3. HER 4. HER 5. HER 6. HER 7. HER 8. HER 9. HER 10. HER 11. HER


Håper dere finner noe dere liker dere også!
Alle kjolene som er på 30% finner dere HER

12 kommentarer
    1. Har allerede klikket hjem nr.9 for noen uker siden(black friday) som jeg tenkte å bruke på nyttårsaften i København med min kjære. Den satt helt perfekt og var nesten finere i virkeligheten enn på bilder 🙂

    2. Hvor kjøpte du de grønne håndklærne? Jeg overtar også ny leilighet snart og er helt besatt av den fine grønnfargen. Tenker kanskje å male soverommet i fargen Dark Teal, den er helt nydelig. Håper du vil dele masse bilder fra leiligheten din etter hvert. Eller så ønsker jeg deg en riktig god jul og gratulerer med vel overstått semester 😀 Enig med alle de fine ordene Kristina skrev om deg på bloggen! <3

    3. så hyggelig at det er Daniel du har blitt sammen med igjen <3 kunne se et Glimt av han i siste snap du la ut, fra gjenskinnet fra vinduet

    4. Christina: Tusen takk Christina <3 Du er god :') Håndklærene fant jeg på h&m home! ?? Suuperfine i fargen! Gleeder meg til å vise frem hver krinkel og krok når jeg overtar i januar 🙂 i mellomtiden må du og ha goood jul! <3 klem!

    5. Hei,
      Som kommentaren over sa; deg og Daniel <3 for en drøm dere to var sammen!!
      Jeg har lenge hatt mistanken ettersom flere av bildene du ligger ut er fra et skremmende likt hus som den gang du bodde hos han 😉 møbler, gulv, kjøkken, sofa.. skremte meg selv litt av hvor godt jeg husket igjen stuen haha!
      Fast leser med andre ord 😀
      Stå på Marthe, bloggen er like flott etter du ble student!
      Klem Celine

    6. Har lest innleggene dine om studietips som var veldig bra! På mandag har jeg anatomi, fysiologi og biokjemi-eksamen. Noen tips for aller siste innspurt?

    7. Et filmtips jeg tror hadde passet deg: Megan Leavey.
      Tror til og med du hadde fått med deg militærmannen på den der. ( Handler om ei som er i militæret + en hund )

    8. Hei Marthemor ❤️ Har klikket meg inn her noen ganger de siste dagene, så ville bare legge igjen en kommentar og si at jeg håper alt er bare bra! Håper du nyter juleferien til det fulle; DET har du fortjent 😃 Stor klem fra fast leser gjennom mange år

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg