Mine åtte beste juleoppskrifter!

Hjelpe meg for en skoleuke dette har vært så langt. Jeg er så glad for at det bare gjenstår én dag igjen nå før ferien slår inn. Det tar faktisk på med åtte timers simulering og kleine rollespill! Jeg tror jeg snakker for hele kullet når jeg sier at det er helt fryktelig å få utlevert case etter case og stå og late som man er sykepleier i akutte og mindre akutte situasjoner foran et helt publikum av elever, lærere og ferdig utdannede sykepleiere. Herregud for en prestasjonsangst man får, men samtidig er det jo veldig lærerikt, så jeg ser også hvorfor det er nødvendig.. I går kom forresten dommen på syksomslære-eksamen også, og jeg fikk jammen enda en B. JAAY! Kjempefornøyd med det altså. Det var det desidert vanskeligste og største faget i sykepleie-utdanningen så den B’en der er jeg ekstra glad for <3 Bare én “dom” igjen nå, så kan skuldrene senkes helt for i år.

Står det bra til med dere eller? Jeg håper dere som har juleferie alt, nyter den skikkelig! -Men det er vel ikke så mange? De fleste jobber vel på med eksamensperioder og innspurter enda. Under her får dere mine topp åtte juleoppskrifter! Jeg har bakt alle bortsett fra snickers konfekten så langt i år, men det er en ukes tid siden siste porsjon ble laget, så det eneste jeg har igjen i kakeboksene mine nå er noen digge sjokolade-risboller. Jaja, nå får jeg spare meg til jeg kommer hjem til Stavanger og skal hive innpå med bestemors snoperier. Kan ikke bli lei hele 11 dager før julaften!

– Sjokoladekjeks med smeltet karamellkjerne –

– Serinasticks til kakaokoppen –

– Sjokoladerisboller –

– Kakao på pinne – 

– Havreflarn med smeltet sjokolade-

– Salt sjokoladekjeks med peanøttkrem –

– Mine beste lussekatter –

– Hjemmelaget snickers konfekt –

Håper det smaker like godt hos dere <3
Nå skal jeg snart kose meg med enchiladas og håndball!

6 kommentarer
    1. Gratulerer såå med B! Jeg synes at dere fikk karakteren utrolig fort? Vi må alltid vente tre uker på sensuren.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg