– Siste frist for gaveshoppingen –

Annonse // Pictureit

Riktig god kveld og 2. søndag i advent alle sammen! I dag har jeg seriøst kost meg glugg her hjemme. To lys ble tent allerede før frokost, og til langrenn på tven hev vi innpå med varme baguetter, egg, bacon og tomatbønner her i heimen. Beste jeg får.. Vel ihvertfall etter bestemors stekte karbonader med løk… Det er jo i en annen liga..

Hele denne søndagen har bare gått til avslapning og oppladning etter en festlig helg. Gårsdagen var SÅ hyggelig, og mer av den skal jeg fortelle dere om i morgen, men nå, før jeg setter i gang med middagskokkeleringen skal jeg bare minne dere på at fristen for å klikke hjem julegaver fra Pitureit går ut om tre dager! 13 desember er altså siste dag dere kan klikke hjem årets gaver til familie, venner, kjæreste eller you name it, for å være sikret å få hjem pakkene tidsnok.

Tre dager igjen altså <3 Ikke vær for sent ute, dersom du tror noen av bildepostersene under her kan falle i smak hos noen av de du er glad i. Jeg bestilte selv en julegave fra nett forrige uke (en utenlandsk nettside da) og vrengte meg litt i frustrasjon da ordrebekreftelsen kom og det sto “pakken forventes levert 1. januar”. Æsj.. Jaja. Pictureit har forresten 20% på absolutt hele nettbutikken sin nå, så dere som er ute i siste liten får faktisk litt ekstra rabatter!

– Gavetips til familiemedlemmer –
1. Hytte posters HER 2. Besteforeldre HER 3. Foreldre HER 4. Tante og Onkel HER 5. Søsken HER 6. Svigers HER 

– Gavetips til venninner –
1.
Hverdagslykke plakat HER 2. Bestevenn HER 3. Venninne HER 4. Kaffeposters til kjøkken HER 5. Kalender HER 6. Armbånd HER

Pictureit er en norsk bedrift som holder til og trykker postersene her i byen min, Kristiansand <3 Jeg synes derfor det har vært litt ekstra stas å få samarbeide med disse flinke folkene såpass mye den siste måneden, og håper dere og har satt pris på noen julegavetips, konkurranser og rabattkoder i førjulstiden. 

Dere må ha en fortsatt fin 2. advent! Nå rumler magen min som bare det her.. -På tide å smelle sammen litt biff stroganoff med potetmos før farmen begynner! Wihuu! Jeg har fått med meg hvem som vinner allerede, men jeg gleder meg likevel masse til sesongens siste program. Rart med det, men man heier liksom spent selv når man vet utfallet..

– Se Pictureit sine egne gaveidéer HER

<3 Vi sees igjen her i morgen!

6 kommentarer
    1. Hei:-) så dette og bestilte hjem flere plakater. Tullete som jeg er trodde jeg ramme fulgte med. Hvor er de sorte rammene til plakatene kjøpt?:-) håper på svar!!

    2. Lene: Hei hei! Ah, de selger rammer utenom, men de jeg har her er fra Ikea! 🙂 Kvaliteten er jo litt så som så, men de kostet faktisk bare 79kr per stykk tror jeg! Har de i både hvit og sort <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg