– Årets julebord med Geir –

Reklame // Inneholder Affiliateslenker

FOR en kveld!! I går var magisk. Rett og slett. Jeg har ikke ledd så mye på så lenge jeg kan huske. Ernst leverte så innmari, og det selskapet <3 Helt fantastisk altså. Geir og Mona, Kristina, Nikolai og jeg koste oss glugg med både nydelig mat, alt for mye godt i glasset, konsert og ren galskap. Livets regnskapsfører måtte skåles for, skrytes av og… kvele-klemmes? Haha! Jeg har ledd meg gul og blå av x antall bilder her i dag.. Stakkars gode Geir som må finne seg i all den galskapen vår. -Men vi er jo bare veldig veldig glad i han og den jobben han gjør for oss. Det er virkelig ingen som den mannen der <3

– Årets julebord på Ernst Hotell – 

Kjolen jeg har på meg er DENNE fra Gina! De er utsolgt på nett, men du kan søke om de har den i butikken i ditt nærområde. Jeg følte meg så innmari fin i den, også var den samtidig så sykt behagelig. Ikke for stram rundt magen, så det ble plass til både forrett med sjømat og hovedrett med både ribbe og pinnekjøtt! Hihi. De røde øredobbene mine er HERFRA

Midt i ribbemiddagen reiste sjefen sjøl seg for å levere kveldens taler og champagneflasker, og vet dere hva? Jeg ble søren meg kåret til “Årets kunde” hos Viego i år! En kjempeoverraskelse, men herreGUD så hyggelig. Den champagneflasken skal åpnes allerede i kveld, men det kortet med underskrifter fra hele gjengen der oppe skal tas vare på ut hele evigheten <3 Det var så mange gode ord og komplimenter rundt det bordet i går at jeg nesten ikke visste hvor jeg skulle gjøre av meg på et tidspunkt. For noen varme folk! Ingen tvil om at de menneskene der vet å unne hverandre godt ihvertfall <3   

Tusen takk for en magisk kveld. Den endte relativt tidlig ettersom vi alle antagelig fikk litt for mye innabords, men alle disse timene med brølelatter og gode ord skal leves på lenge! Helt til neste år faktisk. For denne tradisjonen her må bare aldri ta slutt. Jeg skal dra på bloggjulebord resten av livet jeg. Ja, selv når bloggen er lagt ned og det er blitt sykepleier ut av meg!

<3 <3 <3

20 kommentarer
    1. Ila de siste 15 dagene har du skrevet 19 innlegg og 9 av disse er reklame og/eller inneholder affilitetslinker 🙁 Håper ikke dette er starten på en blogg som kun er ute etter klikk og penger som så mange andre på topplisten. Liker jo egentlig bloggen så utrolig godt!

    2. Anonym: Er det noe forskjell om jeg skriver kjolen min er fra Gina, eller kjolen min er fra Gina HER? Det er denne lenken som gjør at jeg må skrive reklame i innlegget. Ser ikke helt hvorfor det er så synd? :/

    3. Åh, det gjør like vondt i sjela hver gang å lese at du gir deg med bloggen etter studiene! Du er jo så dyktig, jordnær og fantastisk, og jeg håper at det hele bare er tull og at når du er ferdig utdannet sykepleier så kommer det et innlegg som heter “JEG HAR LURT DERE I 2 ÅR” og at du skal fortsette med bloggen allikevel, hihi <3
      Ser ut som om dere hadde en skikkelig fin kveld i går, både her og på snap! Håper resten av helgen din er like fin <3

    4. Superfin kjole!!
      Er kjolen gjennomsiktig? Ser litt sånn ut på nettet, men på bilder folk har lagt ut med den på, ser det ikke slik ut.

    5. Heisann!! litt desp hahaha, men hva heter den sangen som var på den siste snappen du la ut?? der det står to jenter å danser 🙈😊

    6. Ååå, så koselig! Noe av det som plager meg mest ved å kun være selvstendig er definitivt det at jeg ikke har et julebord å gå til, haha! Det ser så hyggelig ut 🙂

    7. Julie: Åå <3 Du er vel god. :'D For noen herlige ord <3 Kanskje jeg gjør som Annette Haga og oppdaterer en gang i blant for de som er interessert 😀 Det blir nok ikke så lett å bare stoppe helt å oppdatere etter så mange år <3

      Tusen takk for en fin kommentar! Håper du har en super søndag <3

    8. Såå koselig der ser ut som dere hadde det!
      Elsker virkelig bloggen din og får vondt i sjela når jeg leser at du skal gi deg med bloggen 🙁
      Har du noen tips til en som virkelig ønsker å begynne å blogge og hvordan man kan leve av det? Vil du anbefale å være blogger? hva er positivt og negativt?
      klem:)

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg