Ukens thriller – Premonition

God morgen og hei tirsdag! Noen av dere lurer kanskje på hva som skjedde med juleferien min? Jeg har egentlig ikke skoleferie før 15 desember, men ettersom alt av eksamner nå er overstått, kaller jeg det juleferie. Jeg skal bare igjennom et par uker med obligatorisk simulering før januar-praksis nå, SÅ er det tid for sene morgener med kakao og pysj -Men det betyr ikke at det er slutt på juleupdatesene mine. De kommer det mange flere av senere denne uken!

Jeg vil bare få dele et filmtips med dere denne morgenen, som ikke er spesielt julete av seg! Denne spennende thrilleren fant jeg på Netflix sent i går kveld, og til tross for at øynene egentlig var klare for å gli igjen for natten, klarte jeg å holde meg våken igjennom hele historien. Filmen er fra 2007, så mye mulig noen av dere har sett den før, men hvis ikke: Snurr film! Den var absolutt verdt halvannen time mindre nattesøvn..

– Premonition –
Linda Hanson (Sandra Bullock) befinner seg i et levende mareritt. Lykkelig med to barn, et nydelig hus og ektemann, våkner hun en dag opp og får greie på at ektemannen omkom dagen før i en brutal bliulykke. En politimann bringer den harde meldingen, og livet hennes faller i grus.. Hun søker trøst hos moren og skal akkurat til å planlegge den tunge begravelsen, men før hun vet ordet av det, er livet snudd på hodet igjen. Morgenen etter finner hun nemlig mannen sin syngende i dusjen uten så mye som en skramme. Var det hele bare en vanvittig ekte drøm? Hva er egentlig virkeligheten? Er ulykken en forvarsel, og kan den stoppes? Linda prøver å få hjelp til å løse mysteriene, men menneskene rundt henne tenker sitt.. Når skal dette nervesammenbruddet ta slutt? 

Svaret får du ved å snurre thrilleren på Netflix. Jeg fant den ihvertfall kjempespennende, og Sandra Bullock underholdt meg som vanlig fra start til slutt. Elsker dem dama og mer eller mindre alle filmer hun spiller i. Ta gjerne en titt på traileren HER, dersom du enda ikke er overbevist. Det er hyggelig å snurre julefilmer nå i desember måned, men denne spenningsseansen her ville jeg heller ikke vært foruten. Snurr den en kveld du vil ha pause fra julekuler og nisseluer du!

Nå skal jeg hive i meg en porsjon Coco Pops (enda ikke lei), før jeg turer til byen for ei litta frisørtime før skolen. Vi skal ha et slags “rollespill” på skolen i dag hvor vi lærer å sette grenser og håndtere ukomfortable situasjoner i psykiatrien, så det gleder jeg meg veldig til! Vi skravles mer når jeg kommer hjem igjen vi! Håper dere får en knalldag <3

4 kommentarer
    1. Denne skal jeg se ikveld😍 men du, lurte på hvor den grå genseren med perler(?) på som du hadde på snap idag er fra?? Den var veldig fin og så veldig deilig ut!
      Hilsen felles Siddis😎

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg