Gavetips og kalender giveaway!

Annonse // Pictureit

– Hei, første søndag i advent – 

Noen som har tent første adventslys allerede, eller venter dere til kvelden når mørket har lagt seg? Jeg tente ihvertfall mitt til frokost, og har planer om å la det brenne helt til det ikke er mer <3 Haha. Nok en luke er åpnet i julekalenderen min og søndagens skirenn er sett med høy puls.. Denne helgen altså <3 Jeg skal snart hive på meg tursekken og dra ut i skogen for å drikke kakao og brenne bål, men først vil jeg minne dere på at dere må huske å klikke hjem julegavene fra Pictureit innen 12 desember for å være garantert å få postersene hjem til jul! Dere har altså enda en god uke på dere, men akkurat nå har Pictureit også julegavesalg på vanvittig mange av de populære familie-plakatene sine, så dersom du skal gi bort en slik i julegave i år, ville jeg handlet i dag!

Selv har jeg mange favoritter, og Pictureit får inn så mye nytt hele tiden at jeg nesten ikke klarer å henge med! Forutenom familiepostersene synes jeg disse dialekt og by-plakatene er dritlekre til både på stue, gang og soveromsvegger, og disse kaffeplakatene HER, kunne jeg også godt tenke meg å gi bort i julegave til noen som er avhengig av å starte dagen med en kopp! Nei, Pictureit har utrolig mye fint som egner seg godt både på egen vegg og som pakke under treet, så ta ihvertfall en titt dere! Jeg vedder på at dere finner noe til det der familiemedlemmet dere aldri helt vet hva dere skal gi i gave til.. 

De aller mest populære plakatene til Pictureit finner dere HER, og rabattkoden mb-15 gir dere 15% på alle ordre over 299kr! Så det så <3 Håper dere finner noe dere liker. Mine vegger er snart proppet med Pictureit, og jeg kan nesten ikke vente med å finne ut hvilke bilder som skal få prege hvilken vegg i den nye leiligheten. Synes det er så fint med hvite plakater på grå vegger, så soverommet skal ihvertfall males mørk grå før et par lekre bilder skal få henge der også.

Koden “mb-15” gir 15% på alle ordre over 299kr!

– KALENDER GIVEAWAY –
Pictureit har nå også fått inn en kalender for 2018 med hele 12 posters som du kan rive av etter hver måned og ramme inn som vanlige bildeplakatet etterpå! Den koster nå 399kr. Ta gjerne en titt på den HER. Jeg har faktisk fått lov til å dele ut en slik til en av mine kjære lesere, så legger du igjen en kommentar med kontaktinformasjon (mailadresse) under her, så kan du være den heldige som får tilsendt en slik gratis om et par dager! <3

Jeg trekker altså en vinner tirsdag 5 desember! Lykke til <3
Disse fine arbeidsplakatene finner dere flere varianter av HER.

132 kommentarer

Siste innlegg