Christmas came early…

…. as every year! Heh. Neida, i år har jeg vært flink, synes dere ikke? Dere som har fulgt meg og bloggeriet i noen år nå vet at jeg tidligere ikke har klart å holde fingrene fra juletreet lengre enn til midten av november. Jeg har til og med sett meg nødt til å kjøpe to grantre ettersom det første visnet lenge før jul. Håpløst… Det var først i fjor jeg tok til vettet og gikk til innkjøp av et falskt tre, og nå i dag da mannen var ute på noen ærend, smalt jeg det opp mens jeg sang stygt og skrikete på gamle stemningsfulle julesanger <3 Ble så i julestemning av denne lille seansen at jeg bestemte meg for å utsette eksamenslesningen enda en dag for å ta turen på sørlandssenteret og handle inn på nye kakebokser istedet..  

Altså, nå fremover lukter det jul her inne dere! Dersom dere skulle ha noen ønsker til juleoppskrifter, tips, gaver eller hva som helst. Vær så snill og legge igjen en kommentar under her. Etter min andre eksamen 1 desember har jeg hele 24 dager å drukne dere med julete ting på, så tips og ønsker til denne typen blogginnlegg tas hjertelig imot i dag! 

Tenk, det er tre dager igjen til 1 desember, og fem dager igjen til første søndag i advent. Hjelp! Jeg må handle adventlys! Kanskje det blir neste julete bloggpost fra denne kanten? Jeg får pønske ut noe fint i kveld.. Ah, kan nesten ikke vente med å åpne første luke i julekalenderen min. Jeg fikk den tilsendt av familien min i Stavanger, akkurat som i fjor og jeg blir helt varm i hjertet når jeg titter bort på den. Elsker sånn ca alt fra Body Shop, så fingrene mine klør noe fryktelig etter å ta på, riste og titte oppi eskene. -Men jeg nekter å ødelegge spenningen også, så jeg skal holde meg unna litt til!

– Tre dager igjen til 1. desember –

Nå skal jeg nyte synes av juletreet noen minutter til før jeg hopper avgårde på søpla med litt skrot fra leiligheten. Jeg fikk faktisk flyttet over alt det resterende i går, så i skrivende stund tenker jeg vaskedamen sveiper moppen som bare det der borte. Gleder meg til å vri om nøkkelen en siste gang i kveld og bli truffet av en osende ren duft <3 

Ha en fin tirsdag alle sammen!

33 kommentarer
    1. Et innlegg om hva du ønsker deg til jul! Jeg sliter hvert år med å ønske meg julegaver, men finner alltid julegaver til andre! Kanskje jeg får litt inspirasjon 🙂

    2. Mia: Skal bli! 😀 Det har jeg faktisk tenkt på alt. Det går i mye interiør nå om dagen da, ettersom jeg skal inn i nytt hjem i januar. -Men det er sikkert noen som kunne trenge tips til interiør å ønske seg også 🙂

    3. Gjerne tips til innpakking av gaver og hvor man finner fint papir, oppskrifter på julekaker, tips til julefilmer og julesanger osv 🙂 Elsker alt med julen! 🙂

    4. Ønsker meg et innlegg om julegavetips til kjæresten som har alt! Etter fire år sammen har jeg brukt opp alle de gode idéene mine, jeg aner ikke hva jeg skal finne på.

    5. Hadde vært fint med gavetips til nære og kjære som er greit for en student å kjøpe 🙂 både til mor, far, søster, bror, svigers og kjæreste 🙂

    6. En av de tingene jeg gleder meg til hver jul, er bloggen din. Jeg får så mye julestemning av å klikke meg inn her i Desember måneden <3 Kanskje du kan dele noen oppskrifter på julebakst? Helst ting som ikke er så avansert haha. Masse lykke til på eksamen, har trua på at det kommer til å gå kjempe bra 🙂

    7. Hadde vært fantastisk med julegavetips til kjæresten! Er så vanskelig å finne på nye ting år etter år…

    8. Blir så varm i hjertet av å se hvor bra du har det for tiden, du stråler!! Og ps: jeg shipper Mada så innmari, dere er perfekt sammen!<3

    9. Ida: Hei hei! Jeg kjøpte mitt på plantasjen i fjor for 500 kroner 😀 Var redd det ikke skulle se ut i år ettersom jeg skviste det under sengen etter forrige jul og lot det ligge der i et år, men neida. Det er like fint og helt 😀 Så fornøyd!

    10. Anonym: Å så hyggelig å høre! 😀 Jeg er i gang med bakingen nå jeg, så oppskrift på årets første julekaker kommer senere i dag! <3 Det blir ikke noe vanskelige greier. Det har jeg ikke tålmodighet til på bakefronten. Hehe!

      Tusen takk! 😀

    11. Hvordan du dekorerer og forbereder deg til jul, oppskrifter på masse juledigg(gjerne ting som ikke er tradisjonelt og!), hvordan du planlegger julegaveshopping 😀
      Har samme kalender bare i grønn og gleder meg så mye til å begynne å åpne!

    12. Eg er som deg juleguri og i år er eg nesten ferdig med alle gaver. Skal sende avgårde gaver til de som ikkje bor her neste uke og levere fra meg gaver til de eg ikkje skal feire med neste uke.så er det posene og pakkene borte OG eg slipper og legge til flere og flere.som eg har en lei tendens til å gjøre…..skal bare….nei i år er budsjettet rimelig slankt og folk får de tingene eg bestemte meg for i November. Mangler egentlig bare etpar gaver, litt mer innpakking, ferdig med kalendere til datteren min og vips slips…..så kan advent komme.sånn ca rett etter at eg lager lysfat. Og siden eg fant en diger pose med 4 4 4 4 4 lys trenger eg likssom ikkje handler mer adventslys på en stund HAHAHAHAHAH
      elsker jule <3

    13. cuskima: Åå så deilig å så og si være ferdig med alt! Jeg har ikke hatt en dag til overs til gavehandling i november, så nå gleder jeg meg bare til å få det gjort i desember 🙂 Men hadde vært herlig å være ferdig og! Jeg pakket inn mine første gaver nå nettopp og sitter bare og nyter det fine synet av pakker under treet i skrivende stund :’) Eeeelsker denne årstiden!

    14. Ble så nysgjerrig når jeg så kommentaren over her angående stuekroken så gikk inn på bloggen din julen 2015 og jammen meg er det ikke samme krok. Er det et gammelt bilde? 🙂

    15. Har også fått den body shop kalenderen, kan nesten ikke tro at jeg skal åpne første luke i morgen! Føles nesten litt for tidlig å si; men riktig god jul <3

    16. Haha den kroken kjenner jeg igjen!😁
      Så koselig at dere har funnet tilbake til hverandre igjen. ❤️

    17. enig dette er beste tiden på året, den skuffer aldri….lysene luktene folkene gleden..maten…..samværet..ja alt <3
      Våren er min favoritt da er vi klar for sommer.men du vet vår i Bergen...kan være våt samme kan somemren være......men jul.......våt eller ei....helt helt magisk <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg