DW Celebrating Black Friday

Annonse // Daniel Wellington 

Happy Black Friday dere! Åh, denne dagen har jeg gledet meg til i en hel måned. Jeg eeelsker tilbud, og skal faktisk hoppe avgårde på billig julegaveshopping nå hvert øyeblikk, men før jeg gjør det tenkte jeg å dele et fint lite tips med dere! Daniel Wellington har fra 23 til 27 november Black friday kampanje på nettsiden sin! Hva betyr det? Jo eksklusive tilbud på de fineste klokkene som finnes. Jeg tror jeg har syv DW varianter jeg nå, men hva hjelper det når de hvert eneste år kommer med nye modeller som overgår de gamle? Jeg kunne tenke meg hele kolleksjonen deres jeg, og det tror jeg neppe jeg er alene om. 

Bare se så fine armcuffs? -Og så klassiske og rene klokker? Nei, Daniel Wellington har enkelt og greit fått det til. Nå, denne black friday helgen får dere en helt gratis reim ved kjøp av en klokke, og i tillegg 25% rabatt på bestselger-kolleksjonen “Dapper”. Disse klokkene finner dere HER, og med en ekstra valgfri reim til får man jo faktisk to forskjellige styles! Med Daniel Wellington kan man nemlig enkelt skife reim og få en helt ny look på klokken! Et lite tips til deg som tenker å gi bort en klokke i julegave i år. Eller til deg som kanskje ønsker deg en selv? Nå er ihvertfall helgen her, hvor gaveshoppingen kan gjøres rimelig!

– Få en gratis reim ved kjøp av en klokke –

I tillegg har jeg fått lov til å dele ut en rabattkode som gir 15% på absolutt alle varer! Skriver dere inn MARTHE15 i kassen på Daniel Wellingtons nettside, får dere avslag på 15% uansett hvilken klokke dere måtte ønske dere. Selv har jeg fått den nyeste modellen “Classic Petite Ashfield” i sort og gull for anledningen, og det er denne dere ser på bildene her. -Sammen med et DW armcuff i rosegull. Den komboen der er det fineste jeg vet. Passer til enhver anledning og ethvert antrekk <3 Du finner klokken HER, og cuffen HER. Jeg har klokken i størrelse 28mm.

– Se alle Black Friday tilbud HER

HAPPY SHOPPING DA DERE!

8 kommentarer
    1. Flott med rabattkode, men man får toll så sparer egentlig ikke noe 🙁 Kjøpte heller fra en annen nettside, håper kjæresten blir glad hihi!

    2. Hei Marthe😃 Har så lyst til å kjøpe DW i svart, men også det tilhørende armbåndet. Lurte på hvordan de er i størrelsen, ser at de bare har størrelsene s og l igjen, hvilket har du? 😊

    3. Erlinda: Hei hei! Jeg tror bare de har str S og L sånn til vanlig også 🙂 Jeg har et av begge str faktisk, og passer begge! S sitter strammere på, men kan være litt risky å kjøpe dersom du er bred i håndleddene, så med mindre du vet at du er smal så ville jeg gått for L. Den er ikke stor den heller skjønner du 🙂

    4. Hei! Disse klokkene er helt nydelige. Jeg lurte bare på hvor lang leveringstid det er? Og om det kommer toll i tillegg ? Ha en strålende dag videre❤️

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg