Marthe tester NIP+FAB

Annonse for Blivakker

Hei på dere! Eksamensperiode eller ikke eksamensperiode. Litt makeup har man alltid tid til! I dag har jeg lyst til å vise frem et veldig fint sminkemerke som dere kan få kjøpt hos Blivakker fra og med torsdag til en superbillig penge! Det er nemlig duket for en ny runde “Black Week”, og i den anledning har BliVakker satt ned alle varene sine med alt fra 25-80%. NIP+FAB produktene koster ikke all verdens fra før av heller, så her kan man gjøre noen ordentlige kupp. 🙂 NIP+FAB har virkelig alle mulige sminkeprodukter, men det jeg har fått testet ut i dag er contouringsettet deres, highlightsettet, corrector-kremene, foundation, leppestifter og brynpenn. Alt sammen får dere altså kjøpt hos blivakker førstkommende torsdag!

– Grønn og gul correcting for hud – 
Nå har jeg utrolig nok ikke en eneste kvise, men jeg har likevel noen partier i ansiktet som er litt mer rødlige. Spesielt rundt nese og munnparti. Dette fikk jeg dekket med litt grønnfarget corrector, mens den gule dekket de mørke ringene jeg har under øynene. Ja.. Det tar på med eksamen, og redbull løser ikke absolutt alt! Begge deler smører du på huden (der det trengs) før laget med foundation skal på, og når også NIP+FAB foundation er lagt, legger jeg et lag med matt lyst pudder før går løs på NIP+FAB contouring og highlighting palette. Disse to… Bare wow så fine! Uansett hvilke farger jeg mikser og trikser sammen her, så blir det bare superfine resultat! Disse skal tas i bruk MYE nå fremover som julebord venter meg for hele desember!

– NIP+FAB Highlight Palette  –
Fra contouring palettet mikset jeg i dag fargen “Latte” og “Caramel” og påførte med kost  kinnben og ved hårfeste i pannen. Fra highlight palettet mikset jeg sammen “Golden” og “Sunkissed” og påførte over kinnben, overleppe, midten av nesen og mellom bryn. (Fargenavn står bak på palettene). Dette nydelige skimmeret kom ikke så veldig godt frem på bildene mine her i dag, men herregud så fint det er! En highlight som dette gjør virkelig susen.

-Og på leppene har jeg prøvd ut en litt mørk og spennende farge kombinert med en lysere som jeg kun har påført i midten av leppene. Dette for å få en liten ombré-look! Fargene på disse NIP+FAB variantene ser dere på bilde under her og fås også kjøpt førstkommende torsdag!

– Alle tilbud fra Blivakker får du HER

Happy Shopping! Nå skal jeg krype tilbake til pensum her. Det har muligens gått litt for mye tid foran det baderomsspeilet i dag. Heh! Blir jo så ivrig når jeg først setter i gang, skrur på musikken og bare leker meg med sminkeproduktene.. Jaja! Én full lesedag igjen, så kan jeg leke meg så mye jeg vil! *GLIS*

26 kommentarer
    1. Hei Marthe! <3 Dette er ikke ment som kritikk på noen måte, jeg bare lurte på om du noen gang går uten sminke? Personlig greier jeg ikke å gå på skolen uten sminke, eller steder hvor jeg vet jeg kan møte kjentfolk, men greier av og til å gå på butikken uten sminke dersom jeg bare skal en kjapp tur innom. Tenkte også litt på det her på bloggen og snapchat, føler at jeg aldri har sett deg uten sminke- ikke at det har noe å si, men lurte bare på om du har noen komplekser eller noe og om du evt ville snakke litt om det temaet! Du er nydelig uansett, det vet jeg. Lykke til med siste innspurt før eksamen! <3

    2. Hanna: Hei hei! 🙂 Nei, jeg føler meg utrolig lite velstelt uten sminke, så det eneste stedet jeg går uten er på stranda og som deg.. Når jeg skal ei litta tur på butikken. Ellers går jeg mer eller mindre alltid med hudsminke og mascara. Det tar meg ikke engang 10 minutter å påføre, så det gjør meg liksom ingenting på morgenkvisten 🙂 Tusen takk for det! God du er <3

    3. Ser hun over spør om dette med sminke.. Lurer bare på hvordan du da er med typen? Føler du deg ikke vel med han, eller går du uten når du er hjemme osv? 🙂 Du er nok flott uten!

    4. Lisa: Jeg går med hudsminke og mascara uansett hvem jeg er med ja 🙂 Tar det selvsagt av når vi skal sove om kvelden og har ingen problemer med det. -Men på dagtid foretrekker jeg litt sminke ihvertfall 🙂

    5. Jeg er helt enig med deg, går omtrent ikke ut døra uten sminke. Når jeg skal på jobb og tiden blir knapp; alltid utseende foran mat, så får frokosten tas under morgenrapporten 🙂

    6. Så fint det så ut på deg!
      Men tester dette merket på dyr? Det er det viktigste for meg når jeg kjøper ny sminke..

    7. Masse LYKKE til i morgen flotte Marthe <3 Du nailer eksamen! Lov meg å spre massevis av julestemning de neste ukene så jeg kan nyte litt gjennom bloggeriet i mine lesepauser frem til jeg er ferdig med mine eksamener 12. des <3 Klem

    8. Hei Marthe. Såg på snapchaten din at du er/blir nervøs før eksamen. Jeg er slik selv, skjelver fordi jeg er så nervøs, får faktisk ikke i meg mat dagene før, og blir rett og slett helt dårlig. Har du tips til å «komme seg» igjennom dette…? Er helt utslått idag, og skal ha eksamen nå idag….

    9. Fine gode Marthe!!
      Jeg har tenkt sånn på deg i hele dag, hadde selv eksamen i mikrobiologi og hygiene i dag! Jeg er sikker på at du klarte dette med glans!

    10. Hanna: <3 Du er herlig! Håper det gikk godt for deg også :') Det gikk ihvertfall bra for meg. Litt skuffet over oppgavene, men klarte nå å svare på alt, så en C er jeg ihvertfall garantert. Mer får være bonus 🙂

    11. Julie: Heisann! Nå fikk jeg ikke svart deg før du sikkert alt har vært i ilden, men jeg hadde ikke hatt noen gode råd å komme med her likevel. Jeg skjelver som en gal og hodet mitt går i 160km i timen under en fem timers eksamen, men jeg tror bare det er bra jeg. Hehe, det holder meg skjerpet og da svarer jeg godt for meg 😀 Håper det gikk bra for deg og i dag, til tross for nervene!

    12. Siden forrige innlegg ble slettet spør jeg igjen.. hvordan jobber du med klinisk sykepleie? Ha en fin dag:)

    13. Vilde: Jeg har ikke begynt å lese på det enda! Heh, litt krise, men samtidig ser jeg ikke hvordan jeg skulle fått det til ved siden av sykdomslæra. Jeg vet ikke om noen i klassen som har fått det til heller, men nå som vi kan anatomien og fysiologien bak alle sykdommer så kan vi nok svare greit for oss på denne klinisk sykepleie-eksamen også tenker jeg 🙂 Jeg har ikke noen lur plan på hvordan jeg skal komme meg igjennom 1000 nye pensumsider på 1 uke. :/

    14. Jeg lurer på hvor den genseren du hadde på deg i det innlegget du slettet er fra, jeg? Den var så sykt fin! <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg