V.I.S.I.T.O.R

Inneholder affiliateslenker

God morgen til deg! I dag måtte det over tretti minutter med slumring til her , før jeg klarte å hale meg opp. Kjenner det er ekstra hardt å stå opp nå som novemberkulda omsider har inntruffet. -Så skal det sies at det er enda vanskeligere å løsrive seg fra en stykk nydelig hund som ligger klin inntil gjennom hele natten. Koseligste jeg vet om <3 Litt hundebesøk i den litt ensomme, intense eksamensinnspurten er et must. I fjor hadde jeg besøk av Bella og Odelia i 10 dager. I år er det lille Mille som skal holde meg med selskap noen dager til <3

Jeg skal straks avgårde på skolen og se hvilken oppgave gruppen min har blitt trukket opp i til muntlig fremlegg, og på skolen blir vi nok mer eller mindre hele dagen for å bli ferdig med denne skriftlige innleveringen. Ville bare titte innom dere en liten tur først og tipse om en frokostvariant som jeg har lagt min elsk på den siste uken. Vanilje yoghurt med oppkuttet persimon, litt granola og chiafrø. Mmm! Jeg smakte frukten persimon for første gang hos Cathrine fredag formiddag, da vi skulle planlegge litt blogg sammen, og var helt i ekstase over denne fruktopplevelsen. Haha! Siden har jeg hamstret på 2 for 10kr på Joker, spist 8 persimoner alene og anbefalt det til sånn ca alle vennene jeg har. Stas med nye smaksopplevelser si! 

– Pysjsettet mitt er fra Cubus HER

Dere må ha en flott tirsdag! Så skrives vi siden <3

13 kommentarer

Siste innlegg