Next up – Skien!

Affiliateslenker

– Strikkegenser fra Bikbok HER, Belte HER

Hei på dere, og riktig god lørdagsmorgen! Dette blir en finfin dag! Jeg våknet opp supertidlig av stormen som har herjet i natt, så nå har jeg alt fått i meg frokost, vasket leiligheten og stelt meg til dagens avreise. Annika og jeg skal kjøre til Skien om to små timer og dra på besøk til Victoria i hennes splitter nye hus. Vi blir bare i et lite døgn, men vi skal nok få skravlet fra oss på 24 timer også. Hehe. Ellers ble det ingen tidlig kveld på meg i går! Jeg spratt kanskje ingen vinflaske, men jeg hev meg på bussen til byen klokken seks om kvelden og tok en real shoppingrunde på byens nyåpnede Zara! Altså, så mye fint i en og samme butikk har jeg ikke spottet siden… en eller annen Spaniaferie. FY søren! Etter å ha vært i prøverommet to ganger og dratt kortet tre(!) måtte jeg faktisk ringe til Cathrine og bare få utløp for litt gledesfølelser. “HAR DU OPPLEVD ZARA ENDA!?” brølte jeg inn i røret, mens jeg enda løp mellom fire sko og kåpestativ. Den butikken der må jeg faktisk passe meg for hvis det skal bli noen julegaver til familien i år. Haha. Skal vise dere litt innkjøp senere!  

mange rålekre, feminine kåper, vesker, hæler og you name it.. Det var så mange Marthe-plagg å spotte at  jeg var helt svett etter å løpt frem og tilbake i nærmere en time der inne. Jeg har jo vært på Zara hundre ganger før både i Oslo og Stavanger, men finner sjeldent mer enn et par ting jeg liker! Hjelpe meg nei, nå må jeg se og roe meg ned. Ihvertfall til neste lønning.. Den kule metalliske neglelakken jeg har på meg, fant jeg forresten på h&m tidligere denne uken. De hadde en variant til i en slags “rustrød” farge, som jeg og må se og skaffe meg. Rålekre nå til høst og vinter…

– Metalliske høstlakker fra H&M –

Håper dere får en super lørdag alle sammen! ​
Det skal ihvertfall jeg ha! Vi snappes fra Skien <3

13 kommentarer
    1. Hei! Har du noen tips til hvordan man kan takle kjærlighetssorg?
      Jeg går gjennom et nylig brudd, noe som er veldig vanskelig. Vi har de samme vennene og vi kommer derfor til å se hverandre mer etterhvert når sjokket er over. Har du noen tips til hvordan vi skal klare å omgås? Han slo opp fordi han mista følelser, etter to år. Mine følelser er fortsatt de samme og håper bare på at han skal angre. Jeg vet jeg ikke burde håpe på det og heller komme meg videre, men det er så vanskelig. Vet ikke hva jeg skal gjøre.

    2. Hei, jeg går sykepleie første året. Jeg lurer på om du skreiv et eget dokument på læringsutbytte? eller brukte du bare sykepleiepluss videoer og kompendium til å svare på læringsutbytte?

    3. Veldig fin kjole, men den som ligger på linken ligner ikke i det hele tatt! Er det samme eller er den du har på deg en annen? Evt hvor er den fra?
      Håper du har en super helg!

    4. Johanne: Hmm, jeg var sikker på at det var den! Men når jeg zoomer inn så ser jeg at mønsteret ikke er likt! Men genseren min er ihvertfall fra Bikbok og ny så de bør ha den inne! 🙂

    5. Maria: Hei hei! Jeg skrev ikke noe eget dokument på studiespørsmål eller læringsutbytte nei. Sykepleiepluss dekket alt dette så jeg noterte bare grundig ned alt de sa i disse videoene, tegnet og pugget absolutt alt. 🙂 Var ikke et spørsmål på eksamen jeg ikke kunne, og det takket være sykepleiepluss og bare sykepleiepluss <3

    6. Hei Marthe 🙂 Husker du ca. hvor mange uker før anatomi eksamen du begynte å nipugge alt? Synes det er så vanskelig å beregne ca hvor lang tid dette tar.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg