Spenningens dager er over!

Puh! Endelig kan jeg senke skuldrene og være sikker på at denne leiligheten jeg har kjøpt meg, faktisk er min. Jeg har gått rundt med noen ekle nerver i over to uker nå ettersom jeg var så tøff i tryne at jeg delte leilighetskjøpet mitt fjorten dager før forkjøpsretten faktisk gikk ut! Dere skjønner det at medlemmer av sørlandet boligbyggelag kunne ha brukt forkjøpsretten sin og tatt leiligheten min rett foran nesen på meg innen to uker etter budrunden. Usj! Takk og lov for at ingen gjorde det, og for at jeg endelig kan puste ut og feire på ordentlig <3 Kanskje dere til og med hører lettelsens hyl igjennom tastaturet mitt her…  Jeg hørte ihvertfall bestemors flagring helt fra Stavanger!

Okei, veldig mye feiring blir det nok ikke. Jeg sitter og nerder iherdig med nevrologi denne tirsdagen, og med unntak av noen matpauser, kommer jeg ikke til å unne meg stort annet enn sykdommer i nervesystemet i dag. Hverdagen min er ganske tragisk om dagen, og dermed kjenner jeg ekstra på skrivesperra også, men jeg trøster meg med at jeg ikke er den eneste studenten uten en innholdsrik fritid akkurat nå. Just hang in there!! Livet blir snart lyst, lekent og livlig igjen! -Og tenk i år får jeg til og med juleferie i en hel måned. HAH! Kjenner motivasjonen omfavne meg bare av tanken!

Dette skal jeg klare samme hvor mørkt det ser ut nå <3

8 kommentarer
    1. Mistet leiligheten på forkjøpsrett, her går fristen ut etter 7 dager. Den 7ende dagen, sto jeg å så på interiør, og fikk melding at noen brukte forkjøpsretten 🙁

    2. K: Nei huff!! Skulle ikke vært lov engang.. Snakk om å knuse drømmen. Endelig vunnet en budrunde også tar noen andre leiligheten foran nesen på deg. Æsj.. Måtte den neste leiligheten din være enda bedre!

    3. Hvilket semester er du på i sykepleien? Er ikke sykdomslære 2.semester? Men du er vell ferdig med første året på sykepleien? Eller tar jeg helt feil haha..
      Liker bloggen din veldig godt for tiden, du stråler!
      God klem.

    4. Marita: Så hyggelig å høre! 🙂 Tusen takk for det! Vi har anatomi og fysiologi allerede 1 semester 1 året i Kristiansand. Så medikamenteksamen, hjemme-eksamen, prsksis og enda en skriftlig eksamen 2 semester. 2 året har vi sykdomslære som innebærer alt av sykdommer, farmakologi, mikrobiologi osv 🙂 Så har vi også en skriftlig eksamen i klinisk sykepleie dette halvåret. 🙂 Høstsemestrene er med andre ord de tyngste 🙂 praksis synes ihvertfall jeg er en lek i forhold! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg