– Jeg skal bli samboer –

Affiliateslenke

Hei på dere! Himmel og hav, jeg styrer på som aldri før om dagen. Herregud for et liiiv.. I går ble den fine fine leiligheten jeg leier lagt ut på finn, og allerede i morgen kommer det en frøken på visning her, så dere kan tro jeg stresser med vasking, rydding og kasting! Så er det jo meningen at jeg skal være student og blogger ved siden av flyttegalskapen, så de siste seks timene har jeg bakt, hentet på pakker og knipset hundrevis av bilder med Hannemor. Bloggeriet har ikke akkurat gått på skinner de siste par ukene, men nå er høstferien/latskapen over og fotografen tilbake i byen <3 Herlig!

– Kjolen min får du i dag for 209kr HER

Resten av kvelden skal jeg sette av til mer vasking. Litt trist, for det var egentlig helt STRØKENT her i går, men det er ikke mer enn en fotoseanse som skal til før melis og karamellsaus ligger strødd utover gulvet i en god blanding med avrevne hårstrå.. Heh! Så må jeg vel se og få lest litt også. Jeg fikk noe helt fantastisk tilsendt i posten i dag, som kommer til å hjelpe meg noe helt enormt frem mot eksamen i november, så det skal jeg passe på å tipse dere andre sykepleiestudenter om i morgen! Stay tuned <3 Beste som har hendt meg siden oppdagelsen av sykepleiepluss..  

Ellers står det bare bra til! Jeg bakte eple-cupcakes med karamellfrosting til morgenen i dag, og de ble helt ok! Hanne likte dem veldig godt og tok med seg halvparten hjem, men jeg syntes ikke de var verdt en bloggoppskrift så det får derfor bli med noen fristebilder i dag! For fine ble de jo absolutt <3 -Og de går nok ned på høy kant når kvelden kommer og jeg skal slå meg ned med ukens andre episode av Farmen. Høhø.. Ingen tvkos uten usunnheter.

Og til dere som måtte lure på hvor jeg skal bo nå som leiligheten min skal leies ut, to måneder før jeg overtar mitt nye hjem: Jeg flytter inn til kjæresten <3 Jeg tenkte det kanskje var best å legge leiligheten ut på finn nå, ettersom det vil bli vanskelig å få noen til å komme på visning i romjul eller rundt nyttår! Flytter folk da liksom? Sikkert noen… -Men garantert ikke sørlendinger. De kan jeg banne på vil ha ro i jula, så da var det best å bare gjøre det sånn.

Tenk det! Blir kanskje samboer for et par måneder jeg! Hyggelig <3 
Kjolen er fra Bikbok og er i dag på 30% HER. Fås i sort HER.

22 kommentarer
    1. Så hyggelig! Pakking og flytting er et himla styr….
      Tenkte nettopp over at du har hatt en liten håndfull samboere mens jef har lest bloggen din. er du en av de personene som ikke klarer forbli singel lenge, eller hva tror du er greia?:)

    2. Fine, innspirerende deg!
      Jeg er i en situasjon nå der jeg har begynt 2 året på studiet og jobber i butikk ved siden av, men merker at motivasjonen for å studere er veldig liten.. Jeg har alltid likt skolen, men merker at det eneste jeg egentlig vil nå er å jobbe og på sikt er drømmen å kunne åpne/drive noe selv. Likevel føler jeg at det ikke er greit å droppe ut/utsette utdanning i dagens samfunn. Men jeg er bare 21 og sliter med søvn etc. Fordi jeg ikke føler jeg strekker til siden motivasjonen for skolen ikke er der og jeg hater å levere noe halvveis. Hva er dine tanker rundt dette og hva hadde du gjort? Trenger litt råd hehe 🙂
      Stor klem!

    3. Når får vi se bilde av denne mannen? Eller vil han ikke ta del i bloggeriet ditt? Er i så fall forståelig!

    4. Rikke: Hjelp, jeg har da bare hatt to! Hehe, men det er kanskje mye på seks år. Jeg er definitivt ikke god på å være singel nei 🙂 Trives best med et mannfolk ved min side <3

    5. Anonym: Nei, jeg tror ikke det blir noen bloggbilder denne gang 🙂 Han liker seg best bak kameralinsen, og egentlig ikke spesielt godt der heller. Hehe, så da får jeg nesten la han være i fred og nyte han som han er <3

    6. Stine: Vet du hva, selve deigen er en ferdig eplekakepose fra Toro, så hadde jeg bare noen små biter med eple i midten/på toppen og strødde over litt sukker og kanel. Tenkte kanskje det ville bli godt selv om det var så lettvindt, men nei. Man må bake alt fra bunnen av spør du meg! Skal dele oppskrift på ordentlige eplekake-cupcakes når jeg får tid igjen! Frostingen lagde jeg av 150g smør, 100g philadephiaost naturell, en skvett melk, litt Freia karamellsaus, 1ts vaniljesukker og ca 8dl melis. Den var veldig god! Har laget den før også til vaniljecupcakes og det blir alltid en slager 🙂

    7. Viktoria: Hei Viktoria! Som du selv sier så er du bare 21 år gammel. Det er enda tidlig på høsten og du kan alltids ta igjen dine siste to år med studier om du skulle angre deg om to år. Jeg sier følg drømmen! I dagens samfunn er det drøssevis av rike, flittige grundere. Du kan like godt bli en av dem! 🙂 Heier på deg uansett hva du måtte gå for <3

    8. Hei 🙂 så koselig at dere skal bli samboere! Gleder meg til å følge deg videre. Hvordan er størrelsen på denne kjolen? Og er det lov til å spørre hvilken størrelse du har?

    9. Mari: Ja det blir en hyggelig førjulstid :’) Jeg har denne kjolen i XS og den sitter som et skudd. Bruker alltid XS i kjoler så jeg vil si den er vanlig i størrelsen 🙂

    10. Så koselig at dere skal bli samboere 🙂 Lov å spørre om hva som er planen etter du flytter inn i den nye leiligheten? Bo der alene eller bo sammen? Klem

    11. byAnne: <3 Planen er å bo der alene, men mannen har ikke kjøpt selv enda, så han er hjertelig velkommen om han vil bo der med meg etterhvert. Det får tiden vise. Så lenge vi er sammen og bor i samme by er jeg fornøyd 🙂

    12. Neimen, dette var en hyggelig nyhet å våkne til! 🙂 han er no bra heldig som for bo med et slikt husmoremne som deg, da! <3

    13. Ååå gleder meg til tipset som er på linje med sykepleiepluss 😍 Går 2 året på sylepleien selv. Trenger alle tips jeg kan få da det er veldig mye pensum i år på kort tid 😰

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg