Takk for meg, Bortelid!

Affiliateslenke

Hei hei søndag, tusen takk for denne gang Bortelid! For en deilig og avslappende avslutning på den litt for korte høstferieuken. Hvorfor går disse dagene bestandig så fort?! Vi hadde en helt nydelig lørdag med marked, solskinn, og lammestek til middag i går, og da kvelden omsider kom, slo vi oss ned på hvert vårt saueskinn og så på favorittprogrammet “Skal vi Danse”. De er så innmari flinke i år at jeg enda ikke har funnet ut hvem jeg skal heie på…

– Peiskos, saueskinn og farfars bobler –

I dag har vi fått nok en solskinnsdag her på fjellet, men til tross for det har jeg tilbrakt mer eller mindre hele formiddagen min innendørs. Sånn er det når pensumbøkene kaller. Eller… litt frisk luft har jeg faktisk fått i jakten på det perfekte ekorn-bilde. Vi har en herlig liten sjarmør av et hissig ekorn som spiser opp all fuglematen i treet like utenfor hytta her, og dette har jeg altså prøvd å fotografere hele dagen <3 For et sjarmtroll.

Nå er nok en deilig hyttemiddag inntatt og sekken min pakket, for snart venter hjemreisen! Orker nesten ikke tanken engang, for jeg slapper sånn av her og blir så skjemt bort med alt for god mat og god stemning, men hverdagen kaller si! En ny uke med lange skoledager og en ny jobbhelg med tidligvakter venter, og jeg tror dessverre det er det som kalles livet. Haha. Neida, hverdagen som student er ikke gal altså. Det er bare denne puggeperioden som er litt i tyngste laget. Det blir snart bedre, og da kan jeg begynne å glede meg over interiørshopping til ny leilighet, juleforberedelser og alt som er av hygge i livet <3 

– Kjole fra Na-kd HER

Håper dere har brukt feriedagene deres godt alle sammen.
Tusen takk for denne gang fjellet <3 Vi sees snart igjen!

13 kommentarer

Siste innlegg