Skalldyrsaften på Bortelid

Inneholder affiliateslenker


Er det noe jeg forbinder med farmor og farfar så er det middager som dette her. Ekte skalldyrsmåltid med både reker, krabbe, hummer, kreps, scampi og et par glass med hvite bobler. Mmm! Får det ikke bedre jeg nå… Jeg kom frem klokken tre i ettermiddag og lette seriøst febrilsk etter mobiltelefonen min i bilen til farfar etter å ha tatt buss fra Kristiansand til Evje. Jeg var altså 100% sikker på at jeg fader meg hadde gjort det igjen og glemt den dyrebare iphonen på bussen atter en gang. Jeg var så sikker, og hadde et lite øyeblikk bare lyst til å legge meg ned og grine av meg selv. H-E-L-D-I-G-V-I-S viste den seg for meg i hulrommet mellom bilsetene akkurat i det jeg smatt ut bildøren. Puh! Snaphelgen er reddet. Heh!




Se på dette her da!? Er det rart jeg koser meg? Den utsikten, det været og den maten.. Fyrt i peisen har vi også gjort, så nå har jeg det bare helt… perfekt. The Voice snurrer i skrivende stund på skjermen og etter fire glass vin er det like før jeg går i drømmeland her. Ah dette blir en finfin helg! 

Håper det står bra til med dere også, og at dere nyter høstferien! Noen av dere har vel som meg, bare en liten helg igjen av den, mens andre starter ferien sin i dag? Til sistnevnte sier jeg bare NYT. Fy så fort en uke med skoleferie flyr. Himmel og hav, jeg følte jeg var i forelesning i går.. Måtte disse siste par dagene gå i sneglefart.

– Fine farmor og farfar –

Den digge joggedressen min er fra Bikbok!
Overdel HER og underdel HER

11 kommentarer

Siste innlegg