Golden Carrot Cake

Inneholder affiliateslenker

Nå kjenner jeg at jeg nesten rister av spenning etter å gå på en ny visning! Det er så lenge siden sist det dukket opp noe fint på finn nå at jeg egentlig hadde mistet håpet om å komme inn i nytt hjem innen jul. -Meen nå krysser jeg fingre og tær for at ihvertfall ett av to hus skal gi meg den varme og gode “hjemmefølelsen”. Jeg har fått Andrea til å bli med meg, og skal selvsagt holde dere oppdatert på hvordan visningene går! De siste par leilighetene som ikke har sett ut som gamle oppussingsvrak i Kristiansand, har blitt solgt før jeg har rukket å blunke, så jeg tør på ingen måte å håpe på noe enda!

Før jeg hiver meg på badet for å fjonge meg litt for kvelden, tenkte jeg å dele noen fristebilder med dere jeg. Jeg fikk jo som sagt i oppgave å bake gulrotkake til bestis sin bursdag i helgen, og til det tok jeg i bruk min splitter nye “Champion” kjøkkenmaskin. Denne er faktisk billigere enn den jeg hadde fra før, men den duger som bare det likevel, også er den så mye finere å se på! Skal nok passe ypperlig inn i  et hvilket som helst kjøkken den..

Kakeoppskriften har jeg delt med dere før og den finner dere HER. -Men for å få kaken ekstra høy og fin og for å få nok krem til både et lag inni og fine rosetter på toppen, doblet jeg både oppskrift på gulrotkake og frosting. Det ble en kjempesuksess! Gjestene skrøt ihvertfall som bare det, så dersom du mangler en god oppskrift på gulrotkake i kokeboken din, har du en her med full steg for steg-beskrivelse <3

– Helt ny kjøkkenmaskin fra Ellos HER –


Maskinen fås også i nydelig dus rosa farge HER!
Dere får ha en finfin onsdagskveld. Vi snappes fra syforening!

16 kommentarer
    1. Anbefaler leiligheten som ligger ute i idunveien 9(hvis du kunne tenkt deg på Lund, såklart) er tvangssalg, så kan legge inn lavt bud 😁

    2. Merete: Akkurat nå er det Hellemyr! Hehe 😀 Har virkelig sett over alt jeg altså! Eneste stedene jeg er skeptisk til er øvre slettheia 🙂 Vel, og tveit + flekkerøya fordi det er litt vel usentralt uten bil <3

    3. Så spennende med visninger. Jeg har samme følelse for Hellemyr som du har for Øvre Slettheia tror jeg. Selv kunne jeg aldri bodd på den siden pga all trafikk kø. Lund, Justvik eller østsiden er best syns jeg. D var en nydelig 70 kvm leilighet i Bordalen som gikk for 1950000 nettopp. Lykke til med evt budrunder.

    4. Vilde: Åja! Ja, rushtrafikken er et lite problem for meg også både på Hellemyr og i vågsbygd generelt, men man får så mye hus for pengene her, så da synes jeg det veier opp 🙂 Vil virkelig ikke bo i byen, men hadde det dukket opp noe fint på justneshalvøya eller hånes foreksempel så hadde jeg ikke nølt med å dra på visning der 🙂 Leiligheten du snakker om i Bordalen skulle jeg også på, men den ble solgt før jeg jeg blunket. Haha! Tusen takk! 😀

    5. Hei Marthe! Jeg har lest bloggen din ganske lenge, men nå har jeg ikke fått med meg alt som skjer! Haha… hvorfor skal du flytte?? Du har en så syykt fin leilighet? Jeg er så nyskjerrig!
      Elsker bloggen din, du er nyydelig <3

    6. Siri: Heisann! Jeg skal bare flytte fordi jeg har lyst til å kjøpe istedet for å kaste bort så mye på husleie. Jeg har jo kastet bort snart 600 000 på å leie de siste seks årene, og det er så innmari dumt! Jeg betaler 8300kr i husleie + strøm her jeg bor nå i 49 kvadrat, mens kjøper jeg til +/- 2 millioner, så behøver jeg faktisk bare å betale 7700 i lån og renter. 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg