– Snapchat Lately –

Nok en nerdedag går mot slutten! Puh, dette har vært en effektiv en! Til tross for sprengebråk og småcrazy arbeidsomgivelser har jeg fått gjort en hel hau her hjemme, så nå sitter jeg med føttene mine godt pakket inn i dyna mi og er klar for sesongens første epiose med farmen! Åh, dette øyeblikket her er hva jeg kaller hverdagslykke. Mangler bare mannen ved min side nå. Eller hunden. Eller begge deler helst. Hehe. Håper dere har hatt en fin mandag selv, enten den har vært effektiv eller ikke! Nå synes jeg ihvertfall det er på tide å senke skuldrene og nyte et par av latskapens timer. Det går jo så mye hyggelig på tvskjermen om dagen! Snart begynner skisesongen igjen også jo! Ånei, det er ikke vinter riktig enda. 

I morgen har jeg en lang dag med forelesninger og mer nerding foran meg, før Cathrinemor kommer på besøk for en aldri så liten business-kakao. Fra og med 1 november skal blogg-samarbeidet vårt nå nye høyder, så i morgen skal vi rett og slett bare dele litt ideer og lage en strategiplan. Ellers skjer det litt av hvert av hyggelige ting denne uken! Jeg skal på to nye visninger på et par suuperlekre hus, jeg skal på syforening hos Siri og på Escape room med jentene i klassen, så det er masse som holder lesemotivasjonen min oppe! Hurra for det <3 Så skal jeg jo snart ha høstferie også. Litt i Stavanger og litt på fjellet. Ah, det blir fine greier det! Tror aldri jeg har tilbrakt så mye tid på fjellet som jeg har gjort i 2017. Jeg har alltid sagt at jeg skal ha hytte ved sjøen og ikke ved fjellet, dersom jeg blir så rik en gang. Nå er jeg ikke så sikker lengre! Jatakk begge deler?! Heh. Da er det bare å slå av farmen, og dytte nesa ned i bøkene igjen tror jeg.

Her får dere mine siste snaps! Husk å følge meg: Martheborge
Så må dere ha en fortsatt fin mandagskveld <3  

13 kommentarer
    1. Andrea: Tusen takk! Hmm, nei jeg har bare hatt en hjemme-eksamen selv! Men sitt tiden ut og finpuss selv om du er ferdig lenge før, og prøv å ikke gjenta deg selv eller fyll inn med “unødvendig informasjon” dersom du går tom for stoff å skrive om. 3000 ord er en del, men da tar du heller en pause, og slår opp i noen helt nye bøker eller artikler på nett, så løsner det alltid 😀 Handle inn på snacks dagen før, så du har alt du trenger i hus til to intense døgn med skriving 😀

    2. Har ikke snap selv så koselig at du deler 🙂
      Ellers er du vågal som tør å se på hus. Det hadde ikke jeg turt. Føler det er alt for mye arbeid med hus, og mange uforutsette utgifter, større strømregninger, skifte kledning, vaske hus utvendig hvert år, skifte vinduer,tak + + + Men du får selvsagt mer plass med hus. Lykke til på visninger. Blir spennende å se hva du ender opp med.

    3. Hei Marthe 😀
      Idag ønsket jeg bare å legge igjen en liten kommentar, og en thumbs up til deg!
      Tusen tusen hjertelig takk for at du er en av de FÅ bloggerne som ikke trenger click bait overskrifter for å få en interessant blogg. Din blogg er en av få som jeg har lest i mange år, og kommer til å fortsette i mange år til. Fordi du har en lettlest og fin blogg, med mange utrolig flotte bilder, ingen click bait for å dra lesere, og du byr på deg selv <3 Det er DÈT som skaper en god blogg.
      Du virker bare som en tvers gjennom fantastisk herlig person, og som kommer til å bli verdens mest omtenksomme og flinke sykepleier! <3
      Tusen takk for at du er deg Marthe! Ha en fortsatt fin kveld <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg