Trendy posters on my wall

Sponset plakat + affiliateslenker

Hei på dere og riktig god søndag! Håper den behandler dere bra. Jeg har akkurat kommet inn døren hjemme i leiligheten etter en helt magisk helg i Rjukan, og kan nesten ikke vente meg å gå igjennom bildene fra toppturen vår i går, men før jeg deler noen blinkskudd fra weekend-opplevelsene, tenkte jeg å vise dere mine siste posters fra Pictureit!

Forrige uke ramlet det nemlig en diger rull med nye plakater ned i min postkasse, og noen av disse har altså fått plass over stuesjenken min. Jeg hadde jo noen lekre Picture-bilder her fra før av også, men forandring fryder så nå har jeg rett og slett bare omrokkert litt, og tilføyd noen nye tilskudd i den deilige posters-samlingen min! Jeg tror faktisk jeg har nærmere 10 plakater herfra nå, og likevel står det enda 6-7 på ønskelisten..

– Du og Jeg plakatene finner du på salg HER, Familie-plakat HER

Bør jammen få meg et stort hjem om jeg skal ha plass til mer nå. Disse du og jeg – postersene er definitivt favorittene mine, og disse får dere nå på salg. Prisene varierer litt utifra størrelse, men dere kan spare alt fra 100kr på de minste og opptil 398kr på de største variantene. Alle mine bilder er i størrelsen 50×70, til dere som måtte lure på det.

Nå skal jeg trykke i meg litt deilig middag, hoppe i joggedressen og sette meg ved stuebordet for å studere i et par timer… Eller fire. Jeg har mildt sagt litt lesing å ta igjen etter en hel helg med morsomheter. -Men SÅ skal jeg kose meg med bilderedigering og blogge litt norsk natur igjen. Det gledes, for wow for en utsikt mannen og jeg nøt fra 1845 meter over havet i går! Den slags kan bare umulig ha tatt seg dårlig ut på bilder.


Var de ikke lekre? Små forandringer fryder altså <3
Alle familie-postene til Pictureit kan dere få tak i HER

7 kommentarer

Siste innlegg