Study on a friday

Affiliateslenker

Happy friday you all! Nå er det ei som teller ned timer til avreise altså. Himmel som jeg gleder meg! De melder jo til og med knallvær i Rjukan de neste par dagene! For en gledens helg <3 Jeg har hjemmestudie-dag denne fredagen og ingen forelesninger på skolen, så de siste par timene har jeg kost meg med pensum, stearinlys, en kopp kakao ooog gårsdagens restewok til frokost. Yum! Jeg pakket tursekken allerede i går kveld, så nå tenker jeg egentlig bare å nerde helt til avreise. Jeg kommer ikke til å ta med meg pcen, men kamera blir med og dere kan vedde på at jeg skal knipse ihvertfall tohundre utsiktsbilder. Ellers skal dere ikke se bortifra litt spamming på snapchat, så ikke glem å følge meg der!

– Bikbok topp i gul HER, og skjørt HER

Martheborge heter jeg på snapchat også. Jeg koste meg forresten glugg i går, med Selini på middagsbesøk. Hun ble bare i et par timer ettersom hun er ferdig sykepleier og skulle ha nattevakt, men vi fikk nå hygget oss med litt deilig wok, mer kiwibær, og masse skravling om både livet og dette faget vi har til felles: Sykepleie. Neste uke skal jeg endelig få lære å sette veneflon på skolen, og det er jeg rett og slett dritspent på. Hadde det bare vært lov å øve hjemme på venner og kjæreste så hadde jeg vel tvunget dem til å stille opp med årene sine hver eneste dag. Jeg gjorde det faktisk også en gang og fikk det jammen til og. Jeg traff venen, blodet strømmet inn og hele sulamitten, men så forsto jeg ikke at nåla da ikke måtte gli enda dypere inn, så min kjære pasient av en venninne skrek til slutt til så jeg skvatt og røsket ut sprøytespissen mens blodet sprutet. Haha… Kanskje det er det beste for alle at hjemmeøving er og forblir forbudt.

– Study on a Friday –

Ønsker dere en knallstart på helgen! <3
Toppen min får man og i rosa HER og sort HER

5 kommentarer
    1. Til neste gang ukens spørsmål: Ved slike hjemmedager, sitter du ofte i finklær, personlig er jeg kjapp med å hoppe i joggebuksen. Hva er motivasjonen til å sitte så pent kledd innendørs?

    2. Hei! Hadde du hatt mulighet til å lage et innlegg om hvordan du legger opp leseplanen din i sykdomslære? Litt mer detaljert i forhold til kapitlene, enn de generelle tipsene du hadde forrige gang. Veldig spennende, og samtidig lærerikt å se hvordan andre planlegger lesingen frem til eksamen 🙂

    3. Hei! Jeg har jobbet som ambulansearbeider i en del år tilsammen og satt uttallige venfloner i fart over både fartsdumper og så videre. Mitt beste tips er å safe på de tryggeste venene og ikke stresse seg opp selv om situasjonen tilsier det. For det tar lengre tid å finne fram nytt utstyr og begynne på nytt 😀 men det er jeg sikker på dere får knallgod opplæring i. Lykke til videre med studier, en fin vei du har valgt å gå spør du meg 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg