Brightening up the autumn

Affiliateslenker

Da var hun tilbake etter en ekte latskapens dag. Okei, vet dere hva jeg gjorde i går eller? Bakte sjokoladecookies, SOV, og så på tv til klokken ett om natten. Okeida, jeg var også på skolen i seks timer, men jeg skulle jo gjøre så mye fornuftig etterpå også! Æsj. Noen dager kommer jeg bare hjem fra skolen og føler meg helt… kake! Nei, ikke sånn normalt, deilig sliten, men så tom for energi og entusiasme for livet at det eneste jeg vil er å avlyse hele do-to-listen min for å hive på joggedressen og se det ene dårlige tvprogrammet etter det andre. -For litt tv blir alltid til mer, og litt sjokoladekjeks blir alltid til 2000 kalorier.

Heldigvis er disse late dagene litt sjeldnere enn de effektive. Jeg har vært supertrøtt i dag også, men i dag legger jeg skylden på været. Jeg syntes det var så stusselig å våkne opp til enda en heftig regndag denne lille-lørdagen, at jeg bestemte meg for å ta en snartur til byen kun for å kjøpe meg en knallfarget joggedress. En ordentlig god og varm en som kan friske opp mine grå studiedager hjemme i leiligheten høsten 2017 <3 For de blir det nok mange av!

– Bikbok joggebukse HER, og genser HER

Ellers har jeg hatt besøk av hu Hannemor i dag! Hun har knipset mine ukentlige 900 bloggbilder, så nå bør jeg ihvertfall ha stoff nok til helgen! Jeg reiser jo på tur uten internett fra fredag til søndag, så da må det forhåndsskrives littegrann vet dere. Skal trykke noen fyrstikker under øyelokkene nå, og sette i gang med det samme jeg! -Så håper det står bra til med dere alle. Jeg skulle faktisk egentlig ha vært på visning i skrivende stund, meeen så oppdaget jeg ordet “fukt” i annonsen, og vips så var drømmehuset ikke lengre drømmehuset. Jaja, jeg har begynt å hamstre inn på interiør fra nett nå, så håpet er enda med meg!

Dere som går rundt med evig energi-overskudd. Send gjerne over litt!
Joggedressen min fås forresten også i rød HER med tilhørende genser HER

11 kommentarer
    1. Det er lov med noen slike dager midt i uken! Noen dager er kjenner man det bare at… i dag orker jeg ikke 😀 Begynte forresten på sykepleien ved UiA i Grimstad nå i høst, og liker veldig godt når du skriver om studiet <3

    2. Line: Ja det er helt sant <3 Gratulerer med plass i Grimstad Line! Det er jammen ikke noen selvfølge å komme inn verken i Kristiansand eller der borte nå. Det er jo rekord-mange søkere hvert år 😀 Håper du kommer til å trives like godt som meg! Det gjør du helt sikkert 🙂

    3. Ahh, kjøpte den samme joggedressen rett før helgen, har brukt den siden haha! Den er altfor god til å ta av!:D

    4. Den treningsdressen var så fin. Tror jeg må handle en lik selv. Godt du oppdaget fukt før du hadde bydd på huset for det kunne blitt et veldig mye dyrere hus til slutt 🙂 Tror det er lurt å gå for en leilighet når en kjøper første gang. Få litt erfaringer med å eie mindre. Har du BSU og er du medlem i noe boligbyggerlag?

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg