Sommeren 2017 har jeg… 

…Gått utallige powerwalks i skogen både med og uten hund

…Tjuvstartet på pensum i bikini under skyfri himmel

…Tømt x antall tallerkner med skalldyr

… Badet! -Ihvertfall i ferskvann…

…Reist til Bortelid på hyttetur med med farmor og farfar i 20 varmegrader




… Tatt turen til skalldyrsfestivalen i Mandal med jentene

… Vært på 2-3 hytteturer med mannen og blitt proff på double leirdueskyting





… Vært på campingferi med jentegjengen. Et av de beste minnene fra hele sommeren.


… Fått meg splitter nye hagemøbler, og ikke invitert på en eneste grillfest

…Dratt på klisseweekend til Kragerø Resort og hatt det fantastisk


… Kjørt sene tapaskvelder med jentene mine og drukket litt for mye vin


…Blitt en ekte hobbyfisker og fått meg min egen fiskestang!


…Reist en helg til Haugesund og hatt krabbe, rebus og hawaiifest med fine familien

…Startet leilighetsjakten, vært på 6-7 visninger og tapt en budrunde




…Reist til Brokke på enda en hyttetur, gått i fjellene og fisket i ekte fjellvann!

… Ooog jobbet 80% på omsorgssenter hele juni og juli!


Jeg har helt sikkert glemt en ting og to, men jeg synes bare det er moro å se at selv med mye jobb på agendaen, så har jeg fått skvist inn litt morsomheter også! For første gang på syv år har jeg ikke reist utenlands en eneste gang, men fy så fine minner jeg sitter igjen med likevel. Spesielt fra alle de fine helge-turene sommeren har bydd på. Disse skal jeg helt klart ta med meg videre inn i høst og vinterhalvåret også. Dessuten føler jeg at jeg er blitt dobbelt så rik på erfaringer innenfor sykepleie denne ferien! FY så mye jeg har lært av bare to måneder på omsorgssenter. Ville aldri vært foruten <3

4 kommentarer
    1. Du er så inspirerende 🙂 håper jeg er der du er når jeg er blir 25! Er nå 20 år og 2.årsmedisinstudent, har samboer men vi lever på Lånekassen og ting er ikke så lett hehe.. Prøver å få meg en helgejobb, så kan jeg kanskje få en like fin leilighet som deg en gang. Elsker å jobbe for å få ting til, det føles så mye bedre enn å bare få og få.

    2. Må bare påpeke at du har sååå fint bilder, elsker måten du får så tydelige farger på.
      Blir du fort forelsket, eller betatt? Ettersom jeg føler det aldri går så lang tid fra du blir singel til vi ser du har fått deg en ny type på bloggen? 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg