Vinn treningstøy fra Brandsdal

Annonse

Riktig god søndag dere! I kveld har jeg en gledelig nyhet å dele, for jeg har i samarbeid med nettbutikken Brandsdal fått lov til å dele ut et helt sett med treningstøy til en av mine trofaste lesere. Brandsdal of Norway er en kjede som holder til i Kristiansand, og derfor synes jeg det er litt ekstra stas å ha fått lov til å teste ut flere av plaggene deres.

Treningsskuffen fikk en real oppgradering like før helgen, og gjett om jeg gliste da synet av ordentlig freshe farger møtte meg. Når det skal løftes, løpes og svettes foretrekker jeg definitivt gladfarger hele året, men om høsten blir det nesten til en nødvendighet! Det grå været har en tendens til å påvirke treningsmotivasjonen min i negativ retning, og da fungerer faktisk mønstertightsen og noen knallfargede treningstopper som et spark over dørstokkmila.


Mandagen min skal startes med en joggetur i skogen den nå, og for første gang på lenge kjenner jeg at jeg gleder meg til selve turen også, og ikke bare den gode følelsen man sitter igjen med etterpå. 

Absolutt alt jeg har på meg på bildene her (bortsett fra den sorte tightsen), kan dere nå stikke av med gratis selv! Ved å skrive inn mailadressen deres HER er dere automatisk med i trekningen av et treningsett bestående av åtte deler! Ikke bare er Brandsdalklærene fine, men kvaliteten er det heller ingenting å si på. Tightsen sitter som et skudd, og både topp, jakker og sko består av myke og gode materialer, så dette her er virkelig premien sin!

– Treningstøyet du kan vinne –
1.
Rosa treningstights HER 2. Sorte sko HER 3. Grå jakke til og fra trening HER 4. Rosa løpejakke HER 5. Rosa singlet HER 6. Hansker HER 7. Varm hals HER 8. Pannebånd HER

Har dere lyst til å bare klikke hjem litt nytt treningstøy med en eneste gang, så kan jeg informere om at rabattkoden “Marthe2017” gir 20% på hele nettbutikken! Wuhuu! Dere får selv 20% på varer som allerede er nedsatt i pris. -Og prisen på klærene fra Brandsdal er veldig rimelige fra før av også, så her kan dere definitivt gjøre noen kupp til treningsgarderoben. Den grå fleecejakken jeg har på meg her er allerede satt ned med 60%, og når dere nå får ytterligere 20% så koster den bare 159kr! Frakt er gratis, og rabattkoden varer ut 18 september, så dere har åtte dager å shoppe på fra NU! 

Kunne jo ikke passet meg bedre med nytt tur og treningstøy en uke før Gaustatoppen <3
Dere kan altså vinne alt dette tøyet HER, eller handle det på 20% med rabattkoden “Marthe2017”

12 kommentarer

Siste innlegg