Hvitt smil på fjorten dager

Annonse

Riktig god søndagskveld dere! Nå har jeg akkurat spylt munnen min etter ei litta seanse med White One tannbleking! Tenkte det var på tide å gjøre en innsats for å opprettholde fargen nå som det er et helt år siden forrige behandling! Jeg synes det er helt vanvittig hvilken forskjell et produkt som dette kan gjøre. At ikke flere bruker noen kroner på å fjerne missfarge på tennene en gang i året forstår jeg ikke. I 2017 er det jo nesten ikke et menneske å spotte uten snusboks og gule fortenner. Bruker man 400-500 kroner på nikotin i uken, så kan man vel tillate seg å bruke noen kroner på en tannblekingskur og? Eller? Kanskje det bare er jeg som legger fryktelig godt merke til smil. Jo hvitere jo lekrere, spør du meg!


– White One tannbleking får du kjøpt HER

Slik bruker du White One:
1. Tannblekingspenn.
Skru på enden av pennen og lys gelé vil komme ut av kosten, akkurat som i en lipgloss. Smør et tynt lag med geléen på fremsiden av tennene og la det virke på i 30 minutt før du skyller det av. Perfekt å sitte med på til tvlatskapen om kveldene! Blek tennene 20-30 minutt én gang daglig i 14 dager for maks effekt. 
2. Blue Light. Dette er en liten lampe med batteri som du kan skru på og bite rundt for dobbel effekt av tannblekingen. Ha gjerne lyset på i munnen like lenge som tannblekingen skal virke. Dette her er et morsomt syn!
3. Tannblekingskrem. En tannkrem som du gjerne må bruke både før og etter behandling. Før for å ha helt rene tenner når geléen påføres, og etter for å opprettholde fargen lengst mulig!
4. Tannblekingsmunnspray: En godluktende spray som inneholder blekegelé som du spruter både på tenner og i munn etter en 14 dagers behandling. Denne hjelper deg å opprettholde både fargen og en frisk pust!

Hanne: Du må jo vise hvordan bluelight-lyset fungerer da!
Marthe: Men… jeg ser så rar ut…..

Joda så… Sånn fungerer den da! (Brukes innenfor heimens fire vegger)

Alle disse produktene kan også kjøpes hver for seg. Tannblekingspennen fungerer som bare det alene også, men lyset gjør behandlingen ekstra effektiv, og tannkremen hjelper virkelig med å opprettholde den hvite fargen etterpå, så jeg ville ikke engang vært i tvil om å klikke hjem hele kitet. Ihvertfall ikke nå som dere får det for halv pris. Åjada! Bruker du rabattkoden MARTHE når du handler så får du 50% avslag på pakken med absolutt alle produktene i <3

Rabattkoden MARTHE gir altså 50% på hele kitet! Du får det HER
Dere kan sjekke ut flere White One anmeldelser på facebook HER

36 kommentarer
    1. Gudrun: Det står på nettsiden at det kan komme tollavgift på land utenfor EU. .Kjøper du for mer enn 500kr så er det gratis frakt, men med rabattkoden min blir det bare 340kr for hele kitet og da blir det 99kr i frakt, så totalt skal det da komme på 440kr 🙂

    2. Anonym: Heisann! <3 Det varierer litt fra uke til uke. Noen dager er jeg mer motivert enn andre, og noen uker har jeg mer jobb å konsentrere meg om i tillegg enn andre, men i gjennomsnitt 4-5 timer per dag tenker jeg 🙂 Jeg liker å ta meg fri en dag eller to i helgene, men da har jeg en eller to dager midt i uken hvor jeg leser i 8-10 timer. Elsker effektive hjemmestudie-dager <3

    3. Hei!
      Hva inneholder de blekingsproduktene? Finner ikke noen sted på siden dems, kan være greit å vite ha en kjøper 😀 <3

    4. Jeg har stor sans for denne bloggen da du ikke reklamerer hele tiden, men et tips til videre annonser er å be om priser på max 350 kr på det du tilbyr leserne dine når varen blir sendt fra utlandet. Da koster det ikke mottaker noe annet enn de 350 kronene. En slipper å få ubehagelige ekstrautgifter og kanskje føle seg litt lurt. Jeg kjøpte en DW klokke en gang og det kom moms og fortolling utenom. Da ble det egentlig ikke noe tilbud likevel. I dette tilbudet på tannbleking kan en via posten se at den totale kostnaden blir over 700 for pakken. 440 inkl. frakt + 110 i merverdiavgift + 153 kr i fortolling fra posten. Ikke så kjekt når en tror det kommer på 440 🙂

    5. Hei søte Marthe!! Nå er det på tide vi også får hilse på denne fantastiske mannen altså.. :*
      Et supertips: Dra innom Sandviken camping (ikke lange omveien) og lei kajakk når dere først er ved Gaustatoppen!! Dere kommer ikke til å angre, jeg lover deg! Kos dere supermasse <3

    6. Skal man bruke blue light samtidlig som man har på gelen fra tannblekningspennen? Og holder kitet til en hel behanling?

    7. Anonym: Ja det skal man 🙂 Og kitet holder til en hel behandling ja. Jeg pleier alltid å la litt til overs også så da har jeg til en “oppfriskning” senere på året og 🙂

    8. Kathrine: Heisann! Hvis 350kr er grensen en kan handle utenlands for uten å få toll fra posten, så får man vel ingen toll i posten ved å kjøpe denne tannblekingspakken? Produktet koster jo 340kr 🙂 Man skal vel ikke betale merverdiavgift/fortolling av en fraktutgift?

      Men jeg forstår godt hva du sier og skal helt klart ha det i tankene dersom jeg skal handle på egenhånd eller reklamere for foreksempel Daniel Wellington igjen. Takk for at du sier ifra! 🙂

    9. Anonym: Heisann! 🙂 Natriumperborat er den store ingrediensen som både forhindrer pigmentflekker og missfarging og bleker uten å skade emaljen 🙂 Andre ingredienser er Glycerin, Carbomer, 1,2-Propandiol, Menthol, og Saccharin Sodium hvis det sier deg noe. Hehe!

    10. Anonym: Jeg har skrevet om denne tannblekingen 3-4 ganger de siste seks årene og har faktisk laget en videoblogg med både før og etter bilder og steg for steg – hvordan den påføres. Denne videoen er så klein at jeg nødig vil lenke til den så alle og enhver får den med seg. Høhø! Men den ligger på White One sin facebook-side som jeg har lenket til nederst i innlegget.

    11. Kathrine: Jeg har faktisk sett feil også, så det koster 79kr med frakt fra WhiteOne og med NOK koster kitet under 300kr, så til sammen skla det komme på 352kr med frakt. 🙂

    12. Den nye regjeringen fikk desverre gjennomslag for at det er den totale kostnaden(vare+frakt) som det skal betales moms og toll av, så dersom kitet og frakt kommer på 352kr må man betale moms og toll…

    13. Dette kitet, holder det kun til EN behandling? Eller holder det til flere? 🙂
      Om det kun holder til en, hvor lenge kan man vente mellom hver gang man bleker tennene?

    14. Jeanette: Det holder til 14 omganger med bleking (altså en full behandling) 🙂 Jeg har alltid mer igjen etter dette også, men etter to uker med bleking 20-30 min en gang om dagen så er tennene mine så hvite at jeg ikke behøver å gjøre noe med dem på et år. Jeg tror det står på nettsiden deres også at blekingen skal holde i 12 mnd. Det kan ihvertfall jeg skrive under på at den gjør! Jeg ville ikke bleket oftere enn dette 🙂

    15. Lisa: Heisann! Hmm, det ville jeg ikke tatt sjansen på altså. Suuuperkjedelig dersom de kunstige tennene ikke vil la seg bleke når resten blir kjempehvite! :/

    16. Det er dessverre 350 kr inkludert frakt som er grensen. Så dersom det koster 352 kr så blir det merverdiavgift på 88 kr og 153 kr i postens fortolling. ( Et tips er å alltid sjekke postens fortollings kostnader på nettet når du skal handle over 350 kr ) De 2 kronene her blir altså til 241 kr i ekstrautgifter 🙂

    17. Du betaler toll på hele summen inkl frakt….
      Har nemlig gjort den tabben selv før og bestilte noe som kostet 348 og tenkte YEZ,men så var frakten 79 og eg måtte betale over 100 kr ekstra for tollen….utrolig kjedelig -her var det snakk om 2 kroner så eg kjøpte ikkje…eg vil ikkje betale så mye toll pga de to kronene det ble over 🙁

    18. Hei! Jeg har styrt unna tannbleking fordi jeg er redd det skal skade tennene, men vet du om dette skåner tennene om brukes som anbefalt?
      Føler meg inspirert til litt ekstra hvite tenner, så takk for rabatt som virker som en rimelig pris! selv om de pusses morgen og kveld og skylles med listerine får jeg aldri de hvite perlene jeg lengter etter 😀

    19. cuskima: Skjønner! 🙂 Kjedelig at summen akkurat ble slik at tollavgiftene blir et faktum, men jo dyrere varen er, jo høyere blir jo toll og merverdiavgiften, så det er ihvertfall hyggelig at man kjøpe tannblekingen på halv pris og få en lavere tollsum også 🙂

    20. Kathrine: Heisann! Jeg spurte tannlegen min om dette nå når jeg var der sist. Så lenge du har helt vanlige tenner og ikke veldig skjøre eller “tynne”, og ikke overbruker produktet så går det helt fint. Det står på nettsiden deres også at produktet ikke skader emaljen på tennene. Jeg har brukt det en gang i året i seks år, og spurte også tannlegen min om jeg hadde fått skade av bruken min nå i august i år, men det hadde jeg altså ikke! 🙂 Bare ikke bestill noe superkraftige, billige greier på Ebay fra Kina. Da vil du nok fort kjenne ising og ubehag.

    21. Ok, takk! Ja stoler ikke på billige kopi-varianter når det kommer til tenner, øyne (linser) og hud osv. Da tror jeg at jeg bestiller meg en pakke 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg