Favorittstrikk i høstgarderoben

Inneholder affiliateslenker

– My Latest Buy –

Det er ikke ofte jeg vier et eget innlegg til en favorittgenser, men den siste uken har jeg funnet så innmari mye fint på nett! Jeg skal hente en pakke fra Zalando i morgen, og i den befinner det seg noen helt nydelige gensere til bare 299kr! Jeg skal selvfølgelig vise dem på senere så dere kan se hvor lekre de kommer til å bli både med skinnbukser og vanlige jeans, men i mellomtiden kan dere gjerne ta en sniktitt HER. De har den i både lys grå og lys rosa, og jeg klikket hjem begge to.

Genseren dere ser på bildene her er jeg også evig takknemlig for å ha oppdaget. Den så jeg faktisk for første gang i dag tidlig da jeg satte i forelesning. Det var Laila fra nabosetet som hadde den på seg i lys rosa og fortalte at hun hadde kjøpt den på h&m for 199kr. De neste fem timene var denne genseren alt jeg klarte å tenke på, så så fort skoledagen var over dro jeg med Ida fra klassen til byen og kjøpte den i to farger selv. Dessverre er de helt utsolgt for den på nett! 

Nå skal jeg fylle vaskebøtta med grønnsåpe og sveipe moppen over stuegulvet mitt. Jeg får nemlig Marthemor på besøk fra klassen om en liten time! Vi skal kose oss meg taco og film denne lille-lørdagen <3 Tror vi begge trenger en velfortjent pause etter to heftige studiedager og en lang onsdag med forelesning. Vel, og shopping for min del da. Høhø!

Elsker altså når jeg finner slike lekre høstplagg til en så rimelig pris! 
Gina Tricot har også noen superfine og studentvennlige varianter HER, HER og HER
.

18 kommentarer
    1. Kaia Matilde: Ikke sant? 😀 Så er de helt vilt myke i stoffet også. Ihvertfall disse på bildene 🙂 Gleder meg til å vise resten! Jeg kjøpte nemlig en hel haug 😀

    2. elsker digge strikkegensre……eg så en hadde en rosa litt fluffy ribbestrikket genser på seg, sku spurt hvor hun hadde kjøpt den…..elsk

    3. Hei! Bloggen din er så fin om dagen, bare elsker blandingen av mote, skjønnhet, natur og studie! Ha en strålende uke videre <3

    4. Ailene: Det ser ikke ut som den har noe navn :O Lette meg ihjel på både prislapp og vaskelapp for å søke den opp på nettet, men den heter virkelig ingenting. Haha!

    5. Fine budsjettvarianter 😀
      Har du lyst til å dele hva du synes om genserene fra zalando når du får den? Tenker ift stoffet og kvaltieten og om den er behagelig på.

    6. Gratulerer masse med dagen, Marthe! Håper du har hatt en super dag! Sender deg 1000 klemmer, for du er den beste bloggeren jeg vet om! <3

    7. Hei! Gratulerer med dagen som var! <3
      Lurte på ettersom du har vært i Thailand en del. Tenker å reise dit i to uker, ønsker å se både store kjøpesenter (finnes de bare i bangkok?) og fine fine strender. Så vurderer Phuket. Men også bangkok en uke også bo i Pattaya (men ser det er mange som skriver at de ikke er så fint som man skal tro). Har du noen tips og råd?
      Tusen takk hvis du orker å svare meg <3

    8. Hei! 🙂 lekre gensere!!! 🙂 nå syns jeg det er på høy tid å fortelle om denne “mannen” din! Vi er jo veldig nysjerrig sjønner du! 😉 er det p.g.a han at du blogger mindre enn før? kanskje du kunne svart på dette i en vlogg??? jaaaaa!!! Elsker vlogger innimellom også, ikke bare skriving… Håper du tar disse utfordringene fra meg? 😉 stor klem fra fast leser gjennom alle år! 🙂

    9. Hei! Kan du ikke lage en post hvor du setter sammen antrekk med disse genseren? Kjøpe de selv, men vet ikke helt hvordan jeg bør style de😅

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg