Topptur i Evardalen



God morgen! Har dere en fin uke så langt? Jeg har det ihvertfall som plommen i egget. Vi har ikke hatt noen forelesninger på skolen de siste par dagene, så da sitter jeg istedet med kosebuksa på og trykker trynet mitt dypt nedi pensumbøkene hjemme. Det er akkurat sånn jeg jobber aller best, så det kunne ikke passet meg bedre <3 Disse hjemmestudie-dagene har også gitt meg tid til å redigere de siste bildene fra helgen, så her kommer et tredje bildedryss! Denne gang fra den deilige toppturen Annika, Caroline og jeg hadde oss på søndag! Stakkars Siri var så forkjølet at hun ikke engang hadde stemme igjen, så hun måtte bare bli igjen på hytta og lese pensum mens vi svettet oss til topps.


– På toppen av Evardalen – 

Selv om turen bare tok et par timer, var det jammen tungt å bestige disse høydemeterne! Fy som vi svettet da sola sto på. Heldigvis gikk vi langs en bekk der iskaldt fjellvann rant forbi oss nesten hele veien, og foråsidetsånn: vann har aldri smakt bedre. For en luksusvare <3 Hunden var også med oss på tur, og da toppen var nådd stilte vi oss alle sammen på kanten av fjellet og skrek ned til Siri, som faktisk både kunne se og høre oss fra verandaen på hytta. 



En perfekt avslutning på en helt eksemplarisk helg med flotte folk. Ah, jeg kan nesten ikke vente til neste gang. Da har kanskje høstfargene rukket å komme enda tydeligere frem også. Det blir fine bloggbilder det! 


Jeg kjenner jeg er litt sløv i formen denne tirsdagen jeg! Jeg hadde alarmen på klokken seks i dag tidlig og tenkte egentlig jeg skulle kjøre i gang med lesingen allerede da, men jeg følte meg helt zoombie, og klarte faktisk ikke å komme meg opp før klokken åtte. Æsj, jaja, jeg skal ikke gjøre noe annet enn å lese de neste åtte timene. Jeg holder faktisk i massevis <3


Ha en nydelig tirsdag dere <3 Så sees vi snart igjen her inne!
Håper dere liker disse litt mer “hverdagslige” innleggene mine også.

18 kommentarer

Siste innlegg