Sunday With Netflix & Brownies

Riktig god søndagskveld alle sammen! Nå har jeg akkurat rigget meg til med brownies og jordbær i sengen her. Tenkte jeg skulle avslutte denne deilige uken med splitter nytt kosetøy og en søndagsfilm fra Netflix. -Og Mille på fanget da. Tror ikke jeg får det stort koseligere faktisk! Jeg burde definitivt ha gjort fornuftigere ting, men jeg skal tidlig opp i morgen, og først på forelesninger for så å ta en ekstravakt på jobb til sene kvelden, så i dag unner jeg meg en bekymringsfri kveld hjemme alene med film og usunneter. Håper uken deres har vært like fin og innholdsrik som min!


– Tonight i’m watching Message from the King –

Filmen jeg snurrer i skrivende stund heter “Message from the king” og er en Netflix-thriller. En så langt dritspennende film om en afrikansk mann som reiser til USA for å finne sin forsvunnede søster. Stort mer vet jeg ikke om filmen riktig enda, men den er splitter ny i år og står foreløpig med fem stjerner så da regner jeg med at den er like spennende hele veien ut!

Ellers har jeg faktisk fått unnagjort litt planlegging også denne ettermiddagen. Jeg har notert meg ned en ny ukesmeny, fylt ut og hengt opp timeplanen på kjøleskapet, og laget meg en diger porsjon med pasta og rekesalat som skal være skolelunsjen min fra og med i morgen! Jeg trodde forrige ukes horn skulle vare litt lengre, men de klarte jeg jammen å dytte i meg på tre små dager. Det er farlig med bakverk altså! Jeg spiser meg jo ihjel på det enten det er kake eller rundstykker.. 

Jeg savner fredagen allerede, men mandagen blir nok ikke så dum den heller når den kommer!
Måtte dere få en herlig søndagskveld dere også <3

8 kommentarer

Siste innlegg