– Leirdueskyting –

– Hyttetur med leirdueskyting – 

Woah! For en helg!! Åh, jeg har kost meg glugg de siste 48 timene, og det til tross for at været har vært alt annet enn samarbeidsvillig. Hehe, jeg skulle egentlig tilbrakt lørdagen hjemme i leiligheten, men så hadde vi det så innmari koselig på hyttetur at vi bestemte oss for å bli en natt til. Fredag til lørdag var vi fire tobeinte og tre firbeinte som slappet av, spiste reker og krabbe, skjøt på leirduer og spilte spill. Herregud så hyggelig! Vi herjet, skålet og lo inni hytten helt til klokken to om natten og like etter et deilig frokostmåltid med egg og bacon morgenen etter var det ut og på an igjen med leirdueskyting. At jeg ikke har oppdaget moroa med denne hobbyen før?! Jeg ble jo til og med flink på slutten! Traff på nesten alt! Håhå, nei jeg tror faktisk jeg koste meg like mye som guttaboys med den hagla i hendene.



Lørdag ettermiddag dro Kristine og Christoffer avgårde med hundene igjen, men selv om denne kvelden ble noe roligere enn fredagen så hadde vi det virkelig superhyggelig disse timene også. Vi lagde oss en helt nydelig viltgryte til middag og jeg spiste altså så mye at jeg enda føler jeg triller. Det er noe av det beste som finnes på denne tiden av året! Viltgryte med masse masse seterrømme, brunost og fløte. Mmm! Nå er det visst bare å ønske høsten velkommen.


– Fredagen vår i et bildedryss –



Håper dere har hatt en knallhelg selv! 
Nå skal jeg se og få planlagt den kommende uken <3

7 kommentarer

Siste innlegg