En siste soledag i Baneheia

Her kommer et lite bildedryss fra torsdagsformiddagen! Timene Annika og jeg lå i Baneheia og solte oss under blå himmel og 22 varmegrader. Høres idyllisk ut, ikke sant? Vel, veldig avslappende var det definitivt ikke. Haha, hvert tjuende minutt tikket det nemlig inn nye bud-meldinger fra eiendomsmegleren, og for hvert “pling” hoppet både mitt og Annikas hjerte over et slag. Jaja, nå kan nok en lærerik og spennende førstegangsopplevelse hukes av på livets liste! 

– Snapshots from my thursday – 

Nå er jeg antagelig på vei til jobb allerede, og der blir jeg til klokken tre i ettermiddag, men SÅ bærer turen til skalldyrsfestivalen i Mandal. Juhuuu! Jeg skal tilbringe lørdagskvelden min sammen med fine jenter og boder med all verdens type skalldyrsretter. ÅH, jeg gleder meg! 

– Me and my very best friend –

Passe hund har jeg også sagt ja til denne helgen så senere blir en stykk jakthund levert på døren min <3 En nydelig liten grå hundevofs med navn Mille. Det begynner å bli en stund siden sist jeg passet venninnenes hunder nå, så nå tenkte jeg det var på tide med en oppfriskning! Jeg må jo øve meg litt også, til jeg skal bli eier av min egen om under et år! Skal bare få det forbaska nye hjemmet mitt i boks først! 

Meg: Jeg vedder på at jeg får den nå! Den er min nå! Jeg har det på følelsen!!
*PLING*
Meg: Neeeeei!!! Den meldingen kom for tidlig! Det er fader meg nytt bud igjen…

Definitivt den mest stressende soldagen jeg har hatt i sommer <3 Haha! 
Kan dere ha en finfin lørdag? Skal holde dere oppdatert på snap fra festival i kveld!

8 kommentarer
    1. Åh, Marthe! Du er så forbaska fin!<3
      Den positiviteten du har er beundringsverdig!
      Kos deg så masse i dag! 🙂

    2. Åh, slike budrunder er døden altså! Det er SÅ nervepirrende! Satser på at det går rette veien for deg neste gang 🙂
      Og du? Jeg gleder meg til massemasse skoleinformasjon fra deg forresten – neste år er det forhåpentligvis min tur til å sette meg på studiene for sykepleieutdannelsen 🙂

    3. Må bare starte med at du ser så smashing ut altså! Lurer på hvor den bikinien er kjøpt, den var råfin!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg