Fra skogstur og spillkveld til teltcamping!

Åh, i går var heelt fantastisk. Virkelig. Jeg tror ikke jeg har hatt en så innholdsrik søndag på måneder. Du vet når du har gjort så mye moro på en og samme dag at du om kvelden sitter med følelsen av at morgentimene var for to døgn siden? Haha, i går ble både mannen og jeg sittende med den følelsen da vi skulle legge oss. Dagen startet med en skikkelig god tur i skogen. Jeg var innpakket i skogstøy fra topp til tå og gikk 6,6 kilometer i myr og på fjell. De første 4 var helt nydelige, mens de siste 2,6 var… hakket hardere. Heh! Note to self: Mer fokus på bentrening fremover. 


Tre timer trasket vi i marka før vi tuslet ned og tilbake til bilen som tok oss videre til hytten hans. Her ble vi og sittende og bare prate og prate, fylle på med chips-kalorier igjen og hive innpå med pepsi max før vi bestemte oss for å dra videre på spillkveld til Annika og Diderik. På veien tok vi med oss kinamat for fire, og de nesten fem timene vi ble sittende rundt spillbordet føltes som tretti minutt. Herregud så gøy! Vi spilte ticket to ride (et spill dere bare er nødt til å skaffe dere), og jeg har herved definitivt funnet konkurranseinstinktet i meg. Shit, for en puls jeg hadde disse timene spillet pågikk. Jeg var så konsentrert at jeg følte jeg hadde migrene da spillet omsider var ferdig. Jeg havnet på nest sisteplass likevel da, men fader for en hyggelig kveld. Ja til mange flere slike! 

Vet dere hva jeg skal nå eller? Pakke campingbagen/posene og hive meg ut på telt-tur. Jeg skal nemlig campe i telt med Siri og to kjærestepar det neste døgnet! Blir så fint at <3 Været melder på ingen måte badetilværelser, men det kan være det samme. Jeg skal smile så lenge Siris telt er vanntett! Hehe. Dessuten lengter jeg etter å kaste med fiskestanga mi igjen <3


Kamera blir med på tur, så mer fra dagen min skal dere få siden!

8 kommentarer
    1. Virker som du har det bra for tiden! Så hyggelig at du har funnet en mann som også liker utelivet i skog og mark😊 Blir så glad når jeg ser disse turene og “opplevelsene “dine, ha en fin dag videre❤️

    2. Høres ut som en nydelig dag!Godt å se du koser deg:) Fint antrekk har du ogsåå, hvor er skjørtet fra??:)

    3. Åh elsker sånne dager! Ikke verst å få det til på en søndag, det har blitt den ultimate daffedagen her i huset 😀
      Bare lurer på en ting, har du noen notater fra den første måneden din på studiet som du kunne ha sendt på mail? Starter på sykepleiestudiet om en uke og vil gjerne ha littegrann kunnskap før skolestart:) Hadde vært evig takknemlig hvis det hadde vært mulig :D<3
      Ha en nydelig siste uke før skolen starter igjen, gleder meg til masse inspirasjon og glede på bloggen din som alltid <3 og husk å ta litt fri fra internett og blogging også - er det ferie, så er det ferie 😀 Måtte forresten le av den "poser på telttur" som du nevnte, har alltid med et lass av plastposer når jeg skal på tur:')
      Jøss, jeg skal slutte å skrive før kommentaren blir like lang som et blogginnlegg, haha! Lykke til med neste semester, tenk at du allerede om noen måneder er halvveis til ferdig utdannet sykepleier 😀

    4. Når du skal se på boliger så anbefaler jeg deg å gå inn på eiendomspriser. no og sjekke hva boligen er solgt for tidligere så du ikke betaler mer enn nødvendig. Du skriver bare inn adressen på den boligen du skal kjøpe så får du all info du trenger. Det har ikke vært så stor prisstigning de siste årene 🙂

    5. Må bare få skryte av deg og bloggen din. Får en så god følelse hver gang jeg er innom. Du er en så varm, naturlig og sprudlende person. Er umulig å ikke bli smittet av ditt gode humør! Bloggen din blir en så stor kontrast iforhold til veldig mange andre på bloggtoppen, der det er helt andre fokus og alt så langt mindre naturlig og jordnært.
      Det er herlig å lese om alt det kjekke du finner på!<3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg