Når kamera støver ned…

… Er det hyggelig å ihvertfall ha snapchat å oppdatere hyppig og enkelt! Jeg blir bare mer og mer glad i det fenomenet der, og har lagret så mange av snapbildene mine på telefonen at den vel snart kapitulerer. Følg meg gjerne, dersom du ikke alt gjør det: Martheborge heter jeg både på snap og instagram! 

Jeg hadde jobbfri i hele går, men etter at kaken var pyntet, knipset og spist tok jeg meg en lang dusj og la meg i nyvasket sengetøy for å se på serie og sove bort hele mandagen. Jeg hadde lyst til å dra på fisketur alene og teste ut den nye stanga mi, men utenfor plasket regnet ned og da måtte det bare bli sånn. Gud så deilig med en ordentlig LAT mandag <3

Jeg skal tipse dere om denne nye serien jeg har oppdaget i et eget innlegg, for den er altså så spennende at dere er helt nødt til å sjekke den ut. Jeg har akkurat sett en episode til frokost selv, og skal nå bare få på meg maska før jeg drar avgårde på jobb for min nest siste dag. Jeg har kveldsvakt denne tirsdagen, og skal kose meg i uniformen helt til halv elleve i kveld <3 Måtte dere få en super tirsdag. -Og måtte været spille på lag med dere. I morgen melder de ihvertfall litt sol her i sør igjen, så DA skal jeg komme meg ut på fisketur enten jeg drar alene eller med noen venninner. Det gledes!

Follow me on snapchat: Martheborge <3

10 kommentarer
    1. Hei Marthe
      Jeg skal studere sykepleier nå til høsten. Jeg bare lurer på en ting. Finner man pensumlisten ute på nettet, eller får man den på skolen?
      Ha en strålende fin dag på jobb 😀

    2. bare et lite spørsmål: slenger dere uniformen rett oppi der etter hver vakt, også blir de vasket for dere til neste vakt?

    3. Ah så mye freshe herlige bilder. Du er så dyktig på å lage god mat og stelle i stand til hygge! Men du? Det hadde vært kjekt med et innlegg om hvilke ting du trenger til studiestart. Husker du skrev et innlegg med innkjøp i fjor, men fant det ikke. Selv skal jeg begynne første år på vernepleier i helt ny by på andre siden av lander. Er meget spent og ganske nervøs. Siden du har 1 år erfaring nå, kunne du kommet med noen tips om hva man bør ha i skolevesken? Og gjerne litt om din studieteknikk?
      God klem<3

    4. Stine: Heisann! Jeg fant pensum ved å google pensum bachelor sykepleie UIA Kristiansand 🙂 Da kom jeg rett inn på pensumsiden til skolens nettside 😀 Sikkert slik på din skole også, hvis ikke det er på UIA du skal gå og da 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg