Next up – Family Adventures

Riktig god lørdagsmorgen fra Kopervik! Nå sitter jeg på soverommet jeg har fått utdelt for helgen og blogger litt før familiefrokosten settes i gang. Vi kom frem her allerede i går ettermiddag og koste oss GLUGG til klokken ett om natten. For en dag! Langbordet var dekket for en ekte krabbefest, og kokken serverte oss et helt lass av nykokt krabbe, reker og kreps. Altså… Jeg er så glad for at jeg ikke tok med meg noe mannfolk i år, for jeg spiste som et…udyr.


– Pumps fra Zara, Skjørt og veske fra Gina Tricot, Genser fra Vero Moda –

Det var så forbaska hyggelig å se alle sammen igjen! -Og ikke minst bli påminnet hvilken sinnsyk dose energi disse familiemedlemmene mine er utstyrt med. Det er ikke fem sekunders stillhet rundt spisebordet vårt engang, og jeg er sikker på at hele Karmøy hører brølelatteren vår, men what the hell! Vi samles faktisk bare én gang i året, og da må det bare bli sånn <3 Herregud så gøy. Jeg fikk heldigvis knipset noen bilder fra kvelden, så de skal dere få senere.


– Ready For Some New Karmøy Adventures –

Vi har enda ikke fått vite hva dagens aktivitet skal gå ut på, men i dag har jeg følelsen på at vi skal dele oss inn i lag, kjøre et eller annet morsomt rebusløp ute i sola, og avslutte med et bad ettersom vi har blitt bedt om å pakke med badedrakt. Haha, det er rene spekulasjoner altså, men ettersom vertene måtte ut allerede klokken 10.00 i dag tidlig og forberede aktiviteten for oss, kan jeg liksom ikke tenke meg noe annet! Moro blir det uansett, og kamera blir selvsagt med!


Ha en nydelig lørdag dere <3 Det skal helt klart vi ha! 

6 kommentarer
    1. Kjempe fint antrekk! Kos deg videre på Karmøy! Det ser ut som du har det fint ut i fra My storyene på Snap!Hehe!

    2. Er fra Karmøy og fikk litt sjokk av å se på snap at du er her 😅 Håper ikke vestlandsvinden skremmer deg bort 😋 Kos deg <3

    3. Ååh, så gøy! Jeg kunne ønske min familie var flinkere til sånt, altså. Vel, jeg kan jo alltids ta i et tak selv for å få det til.. Hmm. Inspirasjon der altså 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg