Lunsjtips – Brokkolisalat

Riktig god helg fra meg! Nå sitter jeg i bilen med pappa, farmor og farfar på vei til Kopervik for å ha livets helg! Haha, ja faktisk. Håper det står bra til med dere alle! Dere som har ferie har kanskje også noe artig på planen denne helgen? Eller er det bare i sør og vest solen skinner og livet smiler? Jeg hadde en supermorsom kveld med fine venner i går, men jeg lot kamera bli igjen hjemme, så i dag mens jeg er på biltur, får dere istedet få oppskriften på det som har vært jobblunsjen min de siste par dagene. -Brokkolisalat med bacon, pinjekjerner og en veldig god og lettvint dressing! Yum yum <3 Lunsjtips får en vel aldri nok av?

– Tips til neste ukes nistepakke –
 

Du trenger: 1. En mellomstor brokkoli revet i små buketter 2. 100g ristede pinjekjerner 3. 1/2 finhakket rødløk 4. 2 dl lettmajones 5. 150g stekt baconterninger 6. Litt finhakket hjertesalat 7. En håndfull fetaost 8. 1/2 boks mais 9. 1-2ss hvitvinseddik 9. 1ss sukker

– Mils alt sammen og nyyyyt –

Vi skrives igjen fra Kopervik vi <3 

4 kommentarer
    1. Tusen takk for fristende lunsjtips, Marthe! Dette må jeg prøve 🙂
      Jeg har nattevaktshelg, så mine planer for helgen er å jobbe fra 19-07 fredag, lørdag og søndag – ingen planer ellers. Kanskje jeg får skrotten på trening på dagtid hvis jeg orker det, hehe 🙂 Kos deg masse med familien i Kopervik! Bodde selv i Haugesund for litt over et år siden og tør vel å påstå at det ikke er verdens navle, haha! Men med godt selskap er det jo trivelig uansett hvor i verden man er 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg