#Det ordner seg alltid

For en start på dagen! Hjelpe meg, 11 juli føles ikke helt som min dag. Jeg våknet opp ordentlig sliten til morgenen i dag, haalte meg opp fra sengen klokken ni og avlyste morgenøkten jeg hadde planlagt med bestis for å få unnagjort litt ærend i byen istedet. Dette er min eneste fridag før jeg reiser til Stavanger fredag morgen, så jeg var rett og slett helt nødt til å handle inn en ting og to, samt gjøre klar en stykk koffert. -Men så klarte jeg selvsagt ikke stå imot Vero Moda i byen og kjøpte med hjem en diger pose med lekre sommernyheter til garderoben min. Tror dere ikke denne shoppingposen til verdi “en dagslønn på helsesenteret” er sporløst forsvunnet når jeg omsider kommer hjem? Fy fader altså! Det var like før jeg ga opp livet, og satte av resten av dagen til å ligge på gulvet og sørge! -MEN så slo den positive “alt ordner seg” innstillingen min inn, sammen med påminnelsen om at mennesker i Kristiansand ikke stjeler. “Du har bare glemt den et eller annet sted Borge, og du SKAL finne den igjen”, sa jeg til meg selv og begynte ringingen til AKT buss-selskap.


Den stakkars dama som tok telefonen hos AKT ringte enhver 23 buss i Kristiansand by mens hun hadde meg på øret, og da hun omsider fant ut hvilken buss jeg hadde sittet på, stoppet hun den personlig da den ankom sentrum igjen, gikk inn, og lette under setet jeg beskrev jeg hadde sittet på en time før. Hva da service? Herregud, sånne folk gjør livet mitt. Dessverre var den ikke å spotte, så da satte jeg meg på bussen tilbake til byen selv og gikk innom alle butikkene jeg hadde satt føttene mine innenfor en time tidligere. Det var ikke få heller skal jeg si dere, for akkurat denne tirsdagen hadde jeg selvsagt bestemt meg for å ta turen innom alle interiørbutikker vi har i Kristiansand! -Men på mitt nest siste stopp var det endelig ei kassedame som lyste opp. ÅH. Glede på jord <3 Gudene vet hvor mange shoppingposer, telefoner, sminkevesker, bankkort, pass og diverse jeg har mistet grunnet mitt distrè vesen, men på underlig vis finner jeg alltid tilbake til eiendelene mine igjen. Stor takk til den lojale menneskeheten. Ei vimse av en 24 åring har visst også en sjanse i denne verden.

Jeg kom meg først hjem halv fire, og da måtte jeg bare synke ned i sofaen og feire litt med årets smoothie-bowl. Fy fader så god den var også! 100g frossne jordbær, 1/2 banan, en håndfull blåbær, ca 0,5dl Fun appelsinsaft (ikke utblandet), litt chia frø og kjøttet fra en passjonsfrukt. Woaaah! Sinnsykt digg toppet med litt mer chiafrø, friske bær og litt crunchy frokostblanding. 

Selv om flaksen var med meg denne gangen også, føler jeg fremdeles ikke at dette er dagen å utfordre skjebnen på, så resten av kvelden skal denne tilbringe trygt, innendørs foran pcskjermen. Haha. Jeg har litt å ta igjen etter shoppingposejakten, og i morgen tidlig kommer også Hannemor på besøk før jobb for å hjelpe meg litt på bloggfronten, så da får jeg bruke litt tid på å sette sammen noen antrekk til den seansen også! I morgen melder de nemlig knallvær igjen!

Håper tirsdagen deres har vært litt mer.. bedagelig enn min!

7 kommentarer
    1. For ikke lenge siden glemte jeg igjen solbriller i et prøverom i byen. Gikk igjennom de fleste butikkene jeg hadde vært innom. Den siste butikken orket jeg ikke å sjekke, så jeg kjøpte meg like så godt nye. Men hadde jeg vært inne og sjekket det ene og siste prøverommet, så hadde dem garantert ligget der. Men med nye solbriller så var det ikke så ille 🙂

    2. Så bra du fant igjen posen du mistet:) jeg er også litt som deg, at jeg har lett for å glemme igjen ting. Veldig irriterende, haha 🙂 Ønsker deg en super uke videre<3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg