Beste helgen på lenge!

– Sunday morning view – 


Wow, for et lite paradis jeg har oppholdt meg på de siste to døgnene! Himmel, så fint jeg har hatt det. Kragerø Resort har definitivt stått til forventningene, og den utsikten fra utebassengene ved spa-avdelingen.. Bare wow. Helt nydelig! Suiten, eller leiligheten som jeg like gjerne kan kalle den, var også helt vilt fin. D-I-G-E-R og superlekkert innredet med to store balkonger på hver side. To badekåper, litt produkter, snacks og en musserende vin sto og ventet på stuebordet ved ankomst, og allerede da visste jeg at helgen kom til å bli akkurat så bra som jeg hadde håpet på <3


Jeg må bare si for en mat de har her! Menyen så ganske simpel ut med bare noen rå retter å velge mellom, men den fiskesuppa, og de tomatbruchettaene… Aldri smakt maken! Lørdag morgen hadde jeg også booket frokost på sengen i leiligheten, men det var altså så mye mat at det var klin umulig å skulle innta den i en seng! Haha. Hele stuebordet var proppfullt av fruktfat, egg, bacon, bønner, crossaints, juice, pannekaker og pålegg for en hel familie! Herrgud så deilig!

– En helg hos Kragerø Resort & Spa –

Lørdag formiddag hadde jeg booket rygg, nakke og skuldermassasje og det var altså bare såvidt jeg klarte å holde meg våken gjennom de alt for få minuttene. Kunne satt av en hel dag til bare massasje jeg, men det ville vel gjerne blitt litt i dyreste laget. Nei, dere må bare se og få rumpene deres avgårde til Kragerø Resort en gang. Book dere en massasje, nyt utsikten fra poolen og bestill dere alt fra menyen i restaurantbaren, for wow så digg! Drinkene også. Nom nom nom! Hele lørdagskvelden gikk til drinker, vinflasker, skravling og kos før aller siste episode av Skam ble snurret i sengen til klokken ett om natten.


Jeg skulle definitivt knipset noen bilder av den fine leiligheten til dere også, men det tok ca en halvtime før den var rassert av rot og da var den ikke så fryktelig snap-vennlig lengre. Haha, men kom dere avsted en gang enten det er nå i sommer eller til vinteren, for jeg vedder på at dette stedet er like magisk når snøen har lagt seg over Kragerø by. En spahelg her skal ikke undervurderes. Det er helt sikkert <3


23 kommentarer

Siste innlegg