Det gode campingliv

Fy søren for et herlig døgn det har vært! Jeg har kost meg sånn at jeg ikke helt vet hvor jeg skal starte her! Ikke rekker jeg å dele de tusen bildene jeg har knipset til dere heller, for nå er jeg egentlig bare innom leiligheten for en snartur i dusjen, før enda et døgn med sommeridyll venter meg. Sommerferien 2017 altså! Selinis bursdag skal feires i kveld, og det på en hytte med sjøen ute i Søgne. Ah! Denne helgen blir bare bedre og bedre og bedre.. 


– Snapshots from last night –


Her kommer ihvertfall noen blinkskudd fra gårskveldens campingtimer, så får jeg dele resten av bildene med dere i morgen tidlig. Det er så mange nydelige bilder at det vil ta meg tre timer bare å redigere dem <3 Vi var fem jenter og en hund som campet på Skottevik camping i natt, og som ble sittende oppe helt til midnatt med spilling av spill, grilling, skravling, quiz og latter. Håper og tror at disse gladtimene var verdt den søvnløse natten for de andre. Selini og jeg kapret oss nemlig dobbelsengen i bobilen vi, og sov som noen engler, mens de andre stakkars ikke fikk mer enn en time på øyet tilsammen. Det skal bli en hard lørdagskveld på dem dersom de ikke har tatt seg en ettermiddagslur i dag. Heh!


Det er minner som disse jeg håper jeg sitter på gamlehjemmet og smiler av om 70 år <3
Måtte sommeren bli proppfull av dem <3 Ha en fin lørdagskveld dere!

5 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg