Fra camping til spahelg

Wihuuu! Sommerferien 2017 begynner faktisk å ta form! Jeg skal kanskje jobbe rumpen av meg hele neste uke, men jeg har fri fra og med fredag klokken 16.00, og DA hiver jeg meg i bilen og kjører avgårde til Kragerø for en liten helg med hverdagsluksus. Jeg har aldri vært her før, men jeg har sett utallige bilder fra både hotellet og den berømte spa-avdelingen med en rekke basseng og fine utsikter, så forventningene mine er ihvertfall høyst tilstede!

En suite på 67 kvadrat med balkong, frukt, champis og badekåper venter om syv små dager, og skinner solen så er det gode muligheter for at det blir padling i kajakk og soling på solsengene ved beach-cluben der og. Uansett vær så skal det ihvertfall spises på masse god mat, drikkes på vin, og bare… nytes <3 Kanskje noen av dere har vært her, og kan fortelle meg hva jeg bør og ikke bør gjøre under oppholdet? Hvilke restauranter som må testes osv? Det ville ha vært supert!

-Men først venter en real jentehelg full av latter og moro. Herlighet som magemusklene skal få kjørt seg i morgen.. -Og lørdag forsåvidt! To flasker vin er kjøpt inn, så så mye for denne ukens treningsøkter. Neida, det er så viktig å kunne unne seg litt usunt i helgene. I grunn i ukedagene også.. Det er jo nettopp for å kunne trykke i meg alt jeg vil, jeg gidder å kave meg inn i treningstightsen! Hehe. Jeg kom akkurat hjem fra dagens økt, og skal nå slå meg ned foran tven med grønnsaker og dipp. Mmm! Jeg har ikke sett på tv hele uken, og grønnsaker med dipp tror jeg ikke jeg har spist på et halvt år, så det skal bli digg! 

Måtte dere få en behagelig torsdagskveld dere også!

12 kommentarer
    1. Jeg bor i Kragerø, og om du er her på sankthans kan du være så heldig å få sett sankthans bål som blir på et lite skjær på vannet, rett ved byen. Men vil tro du ser det fint fra Stabbestad! Vær klar over at det er litt svingete veier fra du kjører av e-18 og videre til hotellet. Flere som har vært der syntes det er ubehagelige veier (Erlend Elias blogget om dette blant annet), men man overlever og det er fin natur på veien 🙂 dersom du har mulighet burde du ta deg en fergetur over til Kragerø Sentrum på lørdagen. Resepsjonen kan nok hjelpe deg med når fergen går. Og skal du til byen burde du unne deg hjemmelaget kuleis fra skaarup! Den finner du der det er to store playmobil utenfor en butikk 🙂 gled deg 🙂

    2. Katrine: Åå det hadde vært alle tiders! :’D Kommer til å bli en riktig så idyllisk kjøretur dersom det er bål å se til alle kanter 🙂 Tusen takk for tips Katrine! Jeg vet ikke hvor god tid det blir til å utforske sentrum ettersom det er så mye som må sees og oppleves på selve resortet også, men dersom det er tid skal jeg ha dette i minnet! 😀

    3. Var der for 3 uker siden; hvis de har skalldyr/middelhavsbuffet i hovedrestauranten lørdag kveld kan det virkelig anbefales! Frokosten der var helt grei til å være hotellfrokost og kan ikke sammenlignes med Clarion eller the Thief frokost f eks, men middagen var superbra 🙂

    4. Hotellet har kun en resturant. Utsikten er knallmen den har jo alle i Kragerø 🙂 Jeg kommer fra kragerø.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg