– How to get tan this summer –

Annonse

Å du deilige søndag! I dag sov jeg til langt ut på formiddagen, og våknet opp superuthvilt og klar for en ny dag på jobb! Tenkte bare jeg skulle dele noen fristebilder av det jeg kaller en ekte søndagsfrokost før jeg hopper avgårde. Vegetarsalat, jordbær, sjokoladecrossaint, krembolle og et friskt glass ananasjuice til å svelge ned dagens vitamintilskudd med. Mmm! Jeg jobber iherdig med å opprettholde brunfargen jeg fikk kapret meg i eksamensinnspurten om dagen. Været har ikke vært det aller beste den siste uken, men jeg tilbrakte jo hele syv dager i bikini og solbriller rett før semesteret tok slutt, og den gylne og fine fargen som satte preg på huden min da, skal bevares sommeren ut! Til og med ansiktet mitt har fått en naturlig og fin brunfarge allerede, og etter å følt meg som et levende lik i hele vinter, vet jeg nå å sette pris på den.

Jeg tar én tablett betakaroten til frokost hver morgen nå om dagen, og det har jeg gjort i tja en tre måneders periode? Jeg har som jeg har fortalt dere flere ganger før, brukt dette originale betakaroten-merket helt siden 2012, men det er stort sett om vår og sommer jeg er supernøye med å ta dem for å få maksimalt utbytte av solingen min. Ikke bare merker jeg at fargen kommer raskere, men den blir dypere, finere og sitter lengre samtidig som tablettene forebygger solskader, og bare sistnevnte burde være en god nok grunn til å klikke dem hjem. Solkrem med høy nok faktor duger det også, men det er fort gjort å bli overivrig under grillingen og da er det gunstig om du ihvertfall har gjort huden din litt bedre rustet for solstrålene! Det krever jo så lite å svelge den lille tabletten om morgenkvisten.


– How i like my sunday breakfast –

Ikke koster det deg all verdens heller. De to første månedene får du nå for 149kr og en pakke inneholder 60 doser. Du trenger heller ikke å binde deg dersom du bare har lyst til å ta dette vitamintilskuddet nå i sommer. Da velger du istedet bare “én leveranse” på nettsiden HER, og prøver ut det tilbudet! Jeg er og har vært så fornøyd med min bruk av dette produktet nå at jeg ikke kan forstå annet enn at dere alle skal bli det samme. Det er det kraftigste som er på markedet i Norge, så fungerer ikke disse, så fungerer vel ingen? Dere må gjerne lese mer om produktet på nettsiden deres HER. -Og dersom du kjenner deg interessert i å teste dem ut, husk å klikke dem hjem før sommeren er over da <3

Ha en nydelig søndag dere! <3

17 kommentarer
    1. Dette er ikke ment som noe annet enn genuin nysgjerrighet, men jeg syns kanskje det blir litt lite troverdig når dere anbefaler forskjellige betakarotenpakker flere ganger iløpet av kort tid. Du foreksempel anbefalte TANCARE i februar, og nå er det denne. Så jeg bare lurte på om det er en grunn til at du har sluttet på tancare sin? Jeg bestilte den selv nettopp skjønner du, så det føles nesten litt “frustrerende” når man omtrent ikke rekker å gjøre det før det blir anbefalt nye, hvis du skjønner hva jeg mener 🙂 (ikke at det var pga deg altså) God klem!

    2. Hei Marthe. Dette har ingenting med innlegget ditt å gjøre men håper jeg får svar likevell:-)
      Har tenkt å flytte te Kristiansand, og lurer på hvor ligger det trygge steder, litt små steder ikke helt i byen som jeg kan kikke leiligheten på? Og evt om det finnes sykehjemmet. Butikker osv litt rundt om kring. Barnehagen/skoler er bare fint om det ligger rundt. Vist du bare hadde skrevet noen steder jeg kan kikke på hadde jeg vært glad 😀
      Kos deg på jobb 🙂 🙂

    3. Hei, fine Marthe 🙂 Etter at du reklamere for tancare sin betakaroten i februar bestilte jeg meg en pakke fra dette merket og går fortsatt på dette. Er det en grunn for at du har byttet merke igjen? Ønsker ikke å bruke penger på tancare om det finst noe bedre, og blir litt forvirret av at du skriver om ulike merker! Så hva er best av tancare og denne betakarotenen? 🙂
      Håper du får en fin kveld. Klem!

    4. Jeg går på en annen type betakaroten. Er det mulig å hoppe over på disse nå, og fortsette den effekten de andre har gitt til nå?

    5. Stine: Ja, det går helt fint. Jeg liker å teste litt forskjellig selv, og har hatt kjempegod effekt av å variere mellom mine to favorittmerker 🙂 I vinter gikk jeg på et annet merke, og nå i vår og sommer går jeg på disse så effekten blir ikke dårligere dersom du skulle ønske å bytte nå <3

    6. Hedda: Heisann Hedda! 🙂 Så moro at du ville teste ut betakaroten etter at jeg tipset om det i februar. Jeg har testet mange forskjellige varianter under mine år som blogger, men det er kun to merker jeg føler fungerer og det er Tancare som du har, og disse her 🙂 Jeg brukte Tancare i vinter før jeg dro på ferie, og en måneds tid etter for å opprettholde feriefargen min, og nå i vår/sommer går jeg fast på betakaroten fra betakaroten. Jeg liker rett og slett bare å variere litt mellom disse jeg 🙂

    7. Stiba: Heisann! Så gøy at du tenker å flytte til sør 😀 Du kommer nok til å trives her uansett hvor du ender opp, men dersom du ønsker å bo litt nære sentrum så ville jeg sett på noe rundt Lund eller Grim. Jeg bor på Justneshalvøya og her er det nydelig, men busstilbudene er ikke så veldig bra så har du ikke bil, kan det bli litt vrient! 🙂 Hånes er også utrolig fint, nære Hamresanden og mange andre strender, og her er også busstilbudene gode! Skoler og barnehager har vi omtrent over alt, og sykehjem også, så det trenger du ikke å tenke på. Jeg har også bodd på Tømmerstø og stortrivdes der og, men det er ikke fullt så sentralt eller nære butikker så jeg tror ikke jeg vil anbefale deg å lete etter noe der i første omgang 🙂

    8. Natalie: Jeg forstår godt tankegangen din her, men jeg har to favorittmerker når det kommer til betakaroten, og liker rett og slett bare å variere litt mellom disse to! 🙂 Det finnes uendelig mange forskjellige varianter der ute, og jeg har testet ihvertfall seks forskjellige typer opp igjennom årene, men det er altså kun disse to jeg forholder meg til i dag da dette er de eneste jeg føler gir meg ordentlig effekt! 🙂

    9. Kan man ta betakaroten når man snuser? Har lest og hørt mye forskjellig om det, og hørt at noen har fått soleksem når de gikk på betakaroten. Vet ikke om det er pga. snus/nikotin eller tablettene..

    10. Hei! Jeg lurer på om du har måttet ta faget Exphil på Universitetet i Kristiansand? Har hørt at alle som studerer ved universitet er nødt til å ta dette faget, gjelder det sykepleien også? 🙂
      Setter utrolig stor pris på svar.

    11. Helene: Det har jeg aldri hørt om, men hadde det vært farlig å kombinere det med snus eller røyk så ville det nok ha stått på nettsiden deres 🙂 Jeg vet bare at man ikke skal ta betakaroten dersom man er gravid. Aldri hørt noe annet altså! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg