– Dining with bestie –

God kveld, god kveld fra en stykk FERDIG frøken. Haha, gud hjelpe meg for en “første-dag” på jobb. Jeg vet virkelig ikke hvordan det er å komme hjem fra krigen, men den sammenligningen der var den eneste som poppet opp i hodet mitt da rumpa mi omsider raff sofaputene i ettermiddag. Likevel klarte jeg ikke finne roen til å bli sittende i mer enn fem minutt. Kroppen føltes så giret og stresset at jeg bare ble nødt til å knytte joggeskoene og hive meg ut igjen på en joggetur i skogen. Skulle så innmari likt å vite hva en skritt-teller hadde vist på hånden min i dag, dersom jeg hadde bært en. Hoho!

Det har vært en sinnsykt hektisk lørdag med andre ord, men den har også vært fantastisk <3 Jeg er faktisk litt stolt her jeg sitter, som har klart å henge med på denne dagen og det helt på egenhånd! Åh, mestringsfølelse lenge leve! Jeg føler meg definitivt ikke trygg på alle oppgavene mine enda, men fortsetter tempoet og mangfoldet av utfordringer sånn som det var i dag, så kommer læringskurven min til å bli vill de neste par månedene. Jeg er seriøst helt kaputt her jeg sitter, men på en merkelig deilig måte som jeg bare aldri ville ha vært foruten. Det er ihvertfall ingen tvil om at denne jobben her er for meg <3 Hektisk eller ikke hektisk.. Jeg tror faktisk jeg har funnet noe jeg elsker! 

Nå skal jeg se og roe meg fem hakk ned, lage meg litt deilig laks til middag og bare SLAPPE AV til en stykk episode Skam og fire av Prison Break. Haha, jepp. Jeg skal ha en sånn lørdag, og det med SÅ god samvittighet <3 Noen bilder fra den fine gårskvelden får dere her. Cathrine og jeg koste oss glugg med både wining & dining vi i går. En helt perfekt start på helgen, og akkurat hva jeg trengte for å lade opp til min aller første jobbhelg.

Fine, fine tuppa mi <3 Takk for en flott fredagskveld!
Håper det står bra til med dere også. Riktig god helg til dere alle!

9 kommentarer
    1. Så gøy å høre at vakten din gikk så bra! 😀 Ikke minst gøy å høre at du har funnet noe du elsker å jobbe med, det er en helt fantastisk følelse 😀
      Så ut som du og bestevenninnen din hadde en fin kveld i går, alltid gøy med litt venninnetid <3
      Håper du får en fin kveld, og kose deg med laksemiddag og serietitting <3 Her står det biff med tilbehør på menyen 😀

    2. Synes det er så flott at du tar en ordentlig utdannelse som leder til en samfunnsnyttig jobb! Det sier mye om deg som person. Du er ikke bare enda en overfladisk rosablogger som tigger etter spons og fronter et sykt overforbruk. I tillegg til tøffe heltidsstudier fortsetter du å prestere like bra på bloggen og skaffer deg atpåtil sommerjobb på sykehjem. Du virker som en genuint god person og et forbilde for alle unge blogglesere. Ønsker deg masse lykke til med jobben, det blir enklere når du kommer inn i rutinene. 🙂

    3. Hei, syns det er så kjekt å lese at du trives så godt 🙂 jeg ska også jobbe på sykehjem i sommer, er veldig nervøs og har ingen erfaring med dette. Lurte derfor på om du kunne skrive litt om dette på bloggen eller svare meg i komentarfeltet å gi meg noen tips. Hva bør jeg for eksempel være obs på osv. Tusen takk på forhånd.

    4. Så utrolig flink du er, Marthe! 🙂 Bra jobba! Jeg går også første året, men har enda 1 eksamen igjen, og det er medikament! Har du noen tips for å stå på medikamenten og ikke gjøre slurvefeil? 🙂

    5. Åå, Marthe <3 Det er noe helt spesielt med bloggen din altså! Du sprer så mye hverdagsglede og inspirasjon. Du er virkelig et forbilde sånn som du jobber og holder på, samtidig som du klarer å være så positiv!! Du er go - Stå på <3 Heier på deg

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg