– Me & My Sweetheart –

Da var jeg tilbake i Kristiansand og på plass i frisørstolen etter tre fine dager i barndomsbyen. Måtte det ikke bli så lenge til neste gang, for jeg kjenner jeg savner gamlemor og gamlefar allerede <3 Heldigvis har jeg en fin helg i vente her hjemme også. Full av jobb riktignok, men også litt kos! Gleder meg først og fremst til å få håret på stell igjen hos flinke Marianne nå, for det har ikke sett ut den siste uken. Håret mitt vokser visst i rekordfart om dagen!

 Jeg var hjemme rundt klokken ni i går kveld, og da dro jeg rett hjem for å spise kinamat i sengen og se tre episoder av Prison Break. Den der serien er alvorlig talt det mest spennende jeg har vært borti på lenge. Jeg var fullstendig oppslukt etter første episode, og kommer vel ikke til å ha noe liv nå fremover før siste snutt er snurret.. Puh! Jammen glad jeg ikke oppdaget den i eksamensperioden.

– Missing you already –

Tenkte jeg skulle bruke disse timene i frisørstolen til å planlegge den kommende blogguken jeg. -Skrive handleliste for litt sommeroppskrifter blant annet og dra innom matbutikken på veien hjem. Ellers får jeg fotografbesøk i ettermiddag, før jeg drar ut for å spise et bedre måltid med ei fin ei på restaurant. Ah, det er fredagen sin det! Ville bare titte innom nå i første omgang for å dele noen blinkskudd av min nydelige bestevenn <3 Elsker deg til månen og tilbake bestemor.

Heier på meg uansett hva og hvor du <3 Evig takknemlig for den der familien.

7 kommentarer

Siste innlegg