Planning something fun for you guys


Ååå gode gud.. Jeg kan ikke huske sist jeg var så mett! Bare se på disse tallerkenene da? Jeg skulle bare ha en uskyldig forrett med et minilår av lam, men så kom servitøren akkurat i et av mine svakere øyeblikk, og vips så hadde jeg bestilt det største på hele menyen.. En tallerken med både lam, torsk, pølse, kyllinglår, spekemat, gjeit(!), og vegetarbolle i tomatsaus.. Altså, hvorfor? Jeg følte jeg spiste og spiste og spiste, og likevel var tallerkenen bare halvtømt da regningen kom. Jeg må lære meg dette med begrensninger på restaurantbesøk.


Uansett! Maten smakte fortreffelig, og det gjorde møtet med min kjære venninne og bloggmate og! Det er mange måneder siden sist, så nå var det på høy tid med en oppdatering over et godt måltid igjen. Litt samarbeidsplaner for fremtiden fikk vi også lagt under tyggingen, så allerede til helgen starter vi på prosjekt “videoblogg” sammen. Det skal prates om dating og lekes på morsomme leker fremover! Så skal det kjøres på med spørsmålsrunder, og ulike spennende utfordringer! Blir ikke det hyggelig tror dere? Vi er jo ikke så fryktelig mange bloggere her i Kristiansand by, så vi få som er her må prøve å få til noe moro sammen! Dessuten trenger jeg å komme meg ut fra min trygge, lille komfortsone.

– Litt hverdagsluksus på Bønder i byen –

De første videoene blir sikkert helt fryktelige å se på, men så blir vel også jeg vandt til å høre min egen stemme og se mitt sanne jeg på film. Hehe. Jeg må bare få ut fingeren og vende meg til det nå. Jeg har valgt denne meget spesielle bransjen selv, og får da jammen henge med på utviklingen av den også. Er det video folket vil ha, så er det video folket skal få. <3 

Skulle dere ha noen ønsker til disse videosnuttene så HYL ut!
Ingen forslag er dumme, og vi er åpne for (nesten) alt <3

19 kommentarer
    1. Resturantbesøket så skikkelig hyggelig ut! Håper dere koste dere masse! Gleder meg masse til dere kommer med videoer! Det blir skikkelig gøy og dere er jo begge to så flinke, så det kommer nok til å gå bra!

    2. Kaia Matilde: Ja, det var det så absolutt. Hyggelig å høre at du gleder deg til litt videoer fremover 😀 Det gjør jammen jeg også! Blir spennende å prøve ut noe nytt 😀

    3. Nå gleder jeg meg masse til videoblogger! I den videobloggen jeg har sett av deg fikk jeg et, om mulig, enda bedre inntrykk av deg, så du skal på ingen måte være redd for å lage noe videoblogger <3
      Et forslag er å lage en oppskrifts-video av noe slag, du er jo så flink på kjøkkenet, så det hadde vært gøy å sett deg i aksjon 😀

    4. Hva spiser du i innlegget litt lengre nede når du lå ute og solte deg på teppet? Ser ut som noe spagetti greier, men så himla mye bedre ut enn vanlig tradisjonell spagetti 😀

    5. hva med å spille inn en video hvor dere snakker om deres første gang. F.eks. første kyss, første date, første fest osv.

    6. Det hadde vært kjempevittig om dere lagde en video kalt typ “Marthe og Kristina gjør ting de ikke kan”, resten sier vel seg selv 🙂

    7. Den maten så utrolig god ut!:) flott at du og og kristina er venner og samarbeider, dere er jo to sprudlende sjeler begge to. Men hva med maren erdvik, hun er jo også blogger på samme plass som dere? Har dere ikke kontakt med henne? Noen spesiell grunn?

    8. Anonym: Ikke sant? 😀 Nei, min tallerken kostet 319kr om jeg husker riktig. Syntes ikke det var så voldsomt for en så diger tallerken med alt mulig på! 😀

    9. Sabina: Det var bare vanlig spaghetti bolognese saus fra krukke, men en sånn kremet ostevariant. Den er HELT rå! Jeg har sittet her og prøvd å google meg frem til navnet på den, men jeg kan jammen ikke finne ut av det! Arh! Men jeg lover å ta bilde av krukken neste gang jeg har det til middag og legge ut på snap, så du får screenshote bilde da dersom du følger meg 😀 Haha!

    10. Hanna: Jaay! Så hyggelig å høre :’) Du er snill du! <3 En videosnutt fra kjøkkenet MÅ jeg få til, men det kan jeg godt ta alene en dag og få Hannemor til å filme 😀

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg