Eksamenskjøret er i gang!

Og der var de lykkelige helgetimene over! Haha, fy søren altså for noen uker jeg har i vente nå. Jeg blir nesten litt kvalt av tanken på hvor mye stoff jeg skal lære meg de neste tre ukene, men jeg har likevel troa. Jeg vet jeg klarer alt jeg vil klare, og tanken på hvor gøy det ville være med noen gode eksamenskarakterer, gir meg en real motivasjonsboost. Dessuten er mye av pensum både interessant og moro, så dette skal gå så fint! Jeg må bare 1. Sette inn nådestøtet NÅ, og ikke i morgen. 2. Ikke bruke mer enn 60 minutt foran tven i løpet av døgnet 3. Ta i bruk “Stay focused – Forest” appen igjen. Eneste som får meg til å klare å holde fingrene fra mobilen lengre enn femten minutt av gangen.

Forutenom en joggetur og litt vårrengjøring av leiligheten, har dagen i dag gått til tegning av tankekart. Jeg har tittet litt på gamle eksamensoppgaver og planlagt hva det er jeg vil fokusere på de neste tre ukene, så nå fremover tenkte jeg å kjøre på med tankekart til hvert eneste kapittel som er pensum til 2 juni!  Tror det blir fint å prøve noe nytt denne eksamensinnpurten jeg. -Så skal jeg denne gang også passe på å trene litt mellom slagene, og ikke bare låse meg inne i leiligheten og leve på nudler og sjokolademelk. Høhø. Får jeg til det, så er jeg sikker på at dette studieåret blir fullført med glans <3

I dag prøvde jeg meg faktisk på en rett med laksefileter i en ferdig Toro tomat-posesaus, med litt risotto av løk, risottokorn, agurk og creme fraiche, og guuud så godt! Det skal jeg definitivt lage flere ganger i ukene fremover. Nom nom nom!

Nå skal jeg tusle tilbake til skolebøkene, og fullføre dagens skriblerier. I morgen tidlig har jeg faktisk noen forelesninger på skolen igjen, og så skal jeg avgårde til bestis for litt vippejålerier før en meeeget etterlengtet middagsdate med bloggmate Andersen! *JUBEL* Håper på ordentlig knallvær så vi kan ta årets første middag på fiskebrygga i byen! ​​

Håper dere har hatt en brukbar søndag dere og <3

21 kommentarer

Siste innlegg