Våropprydding i klesskapet

Hei og hallo alle sammen! Nå har jeg akkurat våknet etter en time på sofaen, og så fort denne posten er ute, skal jeg rett tilbake i drømmeland igjen. Haha, det er nesten bekymringsverdig hvor mye jeg sover om dagen. -Men det ble en sen fredagskveld på meg i går, så selv om den var rolig var det HARDT å stå opp til morgenalarmen i dag. Puh! Også 06.00 på en lørdag a gitt.. Jaja, snaaaart er sommerferien her. Bare én uke igjen med jobbing, og fire med eksamenslesning nå. Woaaah, det skal bli så sinnsykt godt.

Jeg var ordentlig effektiv til morgenen i går, og fikk faktisk unnagjort en ting som har stått på to-do listen min i en liten evighet! -Nemlig en våropprydding i klesskapet. Hele fem stappfulle poser med klær ble røsket ut fra klesskap og kommoder, og likevel så skuffer og skap like forbaska fulle ut etterpå. Haha, jeg forstår ikke hvor alt dette tøyet kommer fra.. Tenk å ha så mye klær, og enda ikke klare å finne noe å gå med på morgenkvisten?

Jeg tenkte kanskje det skulle bli enklere å finne antrekk dersom jeg ble kvitt alt skrotet som bare ligger og støver ned blant favorittplaggene mine, så nå får vi se fremover da, om en opprydding var løsningen! Et par nye ting ble også hengt på plass i skapet i går, og det var blant annet denne hvite blondekjolen. Falt pladask for den jeg! Hva da elegant? Passer perfekt både til 17. mai, og andre sene festkvelder med jentene mine i sommer <3

– Preparing my wardrobe for summer –

Nå skal jeg ha fri resten av lørdagskvelden, men ettersom jeg skal på jobb igjen i morgen blir det en rolig lørdagskveld på meg. Alt jeg har lyst og ork til å finne på nå er litt middagskokkelering, tv-titting og halvsoving på sofaen. Mmm! Skulle dere ha noe filmtips til meg for anledningen så hyl gjerne ut! Det blir jeg glad for!

– Dress & purse from Gina Tricot –

Elsker denne blå toppen fra H&M også <3 Ordentlig fresh i fargen!
Synd jeg gjorde den hvit-flekkete ved å søle klorin over halve meg i dag tidlig.

9 kommentarer
    1. Hei Marthe!
      Får skikkelig sommerstemning av å lese bloggen din for tiden!
      Eit filmtips frå meg er “extremely loud and incredibly close,” som handler om en gut som mister pappaen sin under 9/11. Han finner en nøkkel og prøver å finne ut hvor denne passer i håp om finne ut mer om sin far i tillegg. En utrolig sterk, fin og rørende film som jeg anbefaler på det varmeste!
      Klem <3

    2. Celina: Heisann! Nei, de fulgte med leiligheten, men jeg vet de har noen fine fra Ikea også som du bare kan kjøpe uten dører dersom du vil ha noe av det samme som meg 😀

    3. det er så digg med en liten opprydning i klesskapet! Jeg hadde byttekveld med noen venninner i går – gøy å kunne gi litt bort til andre som sikkert bruker ting mer enn meg !

    4. Marthe jeg må bare si at jeg tror veldig mange av antrekkene dine hadde blitt finere uten oversized belte du bruker så ofte..

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg