Hello There Weekend!

Hallo fredag! Velkommen skal du være <3 Jeg hadde en helt fabelaktig kveld med jentene mine i går jeg! Annika og jeg tok like godt turen til Siri for å besøke den nyoppussede leiligheten hennes, og der ble vi sittende i hele fire timer og bare prate om alt mellom himmel og jord mens vi dyttet i oss en diger pose ostepopp. Det er så hyggelig å ha noen slike jentekvelder i blant! Kvelder hvor man bare sitter og kjaser og ler uten å engang ha tven på.

Først tidenes tur i finværet, og så litt real venninnehygge <3 Kunne ikke disponert fridagen min på noen bedre måte tror jeg! I dag har jeg hatt Cathrinemor på besøk hele formiddagen! Hun kom for å knipse noen bloggbilder av meg klokken tolv i dag, og fikk litt middag servert i samme slengen. Jeg hadde nemlig ingredienser i hus til hjemmelaget fiskegrateng med raspede gulrøtter, og bestemte meg for å prøve meg på en litt ny vri i dag! I stedet for torsk eller laksebiter i, hadde jeg hakkede fiskeboller, pastaskruer og karri! Mmm, suuperdigg var det! Absolutt verdt å teste! -Også er det jo faktisk litt billigere også.



Jeg har laget denne fiskegratengen sikkert tretti ganger siden jeg delte oppskriften på den i et blogginnlegg HER, men torskestykkene bytter jeg alltid ut med rå laksebiter eller nå fiskeboller. Synes det er litt bedre enn torsk av en eller annen grunn. -Men karri var altså nydelig i, så det bør dere også tilsette litt av!

– Shorts og strikk fra Gina Tricot, Topp fra H&M, Belte fra New Yorker –

Cath og jeg fikk knipset sikkert femhundre bilder på halvannen time, så nå skal jeg tilbringe resten av kvelden med bilderedigering i sofahjørnet mitt. Jeg har jobbhelg og skal derfor megatidlig opp i morgen, så det blir en rolig fredagskveld på denne her! Kanskje like greit etter litt for mange festligheter de siste par månedene. Neste helg blir det heller ikke spesielt rolig, for da har Annika og mannen hennes invitert på innflytningsfest til seg! Hihi! Nesten alle venninnene mine har kjøpt den siste tiden, så nå er det snart bare meg igjen! Heh!    

Jaja, det blir vel min tur også om ikke så lenge <3
Håper dere får en finfin fredagskveld! 

16 kommentarer

Siste innlegg