En pangstart på hverdagen!

Farvel påskeferie, og velkommen hverdag! Shit, i dag har jeg virkelig blitt kastet ut i livet igjen. Det er slutt på avslapning og kos denne tirsdagen, det er ihvertfall helt sikkert. Haha, huff.. Jaja det er min egen feil. Jeg trodde jeg hadde en uke med skoleferie jeg, men da jeg kom på jobb i praksis i dag og pratet med min kjære medstudent “Malin” igjen, informerte hun meg om at en skoleoppgave skulle ha vært levert i går. -En skoleoppgave som skal fremføres for lærer og medstudenter på universitetet i morgen… Altså, F#EN. Der røyk min bedagelige tirsdag. Jeg var hjemme klokken fem i ettermiddag og da var det bare å sette seg rett ned med fiskegrateng og skolebøker.. En sykepleier-case på 800 fornuftige ord MÅ være levert innen midnatt, så selv om påskeferien min offisielt er over, er jeg først tilbake for fullt her på bloggeriet igjen i morgen! 


Jeg håper det står bra til med dere alle. Det har vært helt NYDELIG å avslutte påsken med et par internett-fri dager. Virkelig. For bare et år siden så stresset jeg livet av meg dersom jeg tok et par dager fri fra kameraknipsing og skriverier. Uansett hvor mye hyggelig jeg brukte fritimene mine på så var “en synkende statistikk” eller “den neste bloggposten” alt jeg innerst inne klarte å fokusere på. Åh, i dag… Jeg ofrer ikke bloggen en tanke engang når jeg har bestemt meg for å ta meg fullstendig fri. HELT fantastisk er det å kjenne på at jeg etter seks år som toppblogger, endelig får det til. For første gang på så lenge jeg kan huske våknet jeg 100% uthvilt da alarmen min ringte klokken 05.50 i dag tidlig. FOR en følelse <3 Hadde det ikke vært for at jeg fikk den forbaska skoleoppgaven smelt i fleisen da jeg kom på jobb, så ville dette ha vært en knallstart på hverdagen igjen! -Men sånn går det når man ikke går hånd i hånd med studentmailen sin. Man lærer heldigvis av alt.

Her har dere et antrekk fra påskeuken min! Sånn fra før værgudene bestemte seg for å gi oss snø i Kristiansand igjen.. Himmel og hav, jeg gir opp! Haha, hva gir du meg yr? Vi er snart i mai? Jeg skulle ha ligget på berget, smørt meg med solkrem og svømt i havet til nå? Det har bare med å endre seg, for til helgen får jeg jentene på besøk, og da har det bare med å være varmt, for jeg skal ha et ordentlig vår-tema for syforeningen min.

Både kjole og belte her er nytt og fra Bikboks vår/sommerkolleksjon <3 Åh, jeg kjenner jeg er i tidenes skravlehumør etter et par dager fra dere nå, men jeg får fortelle dere alt jeg har på hjertet i morgen i stedet, for nå MÅ jeg bruke resten av kvelden på skoleoppgaven min. Nekter at en liten innlevering skal få ødelegge for en bestått praksisperiode dette vårsemesteret!

Ha en fortsatt fin tirsdagskveld alle sammen! Jeg skrives mer i morgen <3
Gleder meg til å dele litt nye oppskrifter med dere også. Det klør i kokkeleringsfingrene mine!

11 kommentarer
    1. Det var kjipt å høre at du hadde glemt oppgaven! Men du er ikke den eneste som har opplevd noe sånt før skal jeg si deg! Masse lykke til med oppgaven! det kommer garantert til å gå helt fint, så flink som du er! og forresten helt nydelig antrekk, som alltid!<3

    2. Nydelig antrekk!:)
      Btw, er sminkevideo noe du kunne laget? (Eller er det ikke helt din “stil” med videoer?) Hadde vært kjekt å se <33

    3. Kaia Matilde: God du er! Tusen takk for det. Oppgaven er nå levert, så nå gjenstår bare en liten fremføring i dag :’) Håper det står bra til med deg også, og at påsken har levert i år :’D

    4. Elisabeth: Tusen takk snille! Jo en video med musikk i bakgrunnen hvor jeg slipper og si for mye kleint, hadde absolutt vært mulig, men autofokus-knappen på kamera mitt har streiket, så da må jeg i tilfelle få noen til å stå og filme meg og passe på at det er fokus hele tiden. Haha! Huff, jeg haar så lite lyst til å kjøpe nytt. Bare linsen koster jo en formue, men det må vel til! <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg