Sleepover at bestie’s crib

God lørdag kjære, gode dere! Da var jeg tilbake i sør, og her har jeg faktisk tilbrakt et døgn hos bestis og hundene allerede. Gud som jeg koser meg i superparets dyrehage. Jeg har sovet som en eeengel på tempurmadrassen til Christoffer i natt, så for min del må han veldig gjerne reise bort litt oftere. Jeg sov helt til elleve i formiddag, koste ihjel et par hundevesner i sengen, spiste kinamat til frokost og så første episode av Skam. Jaaa! Den nye sesongen er endelig i gang, og Sana har fått hovedrollen. Wuhuuu! Kan nesten ikke vente til neste snutt slippes..

Været er som spådd ikke helt topp denne lørdagen, så planen for resten av dagen er bare å slappe helt av, og lade opp batteriene mens resten av byen rister rumpa si på fjellet. Det ble ingen skalldyrsaften på oss likevel da vi saumfarte alle matvarebutikker for reker og krabbe uten hell i dag tidlig, men noe god mat skal vi nok få i oss uansett! Pasta står på menyen, og det til en hyggelig film, dyner på gulvet og dyrevenner ved siden av <3 Åh, dette blir en herlig helg!

Jeg ler så innmari mye med Kristinemor. Latteren ruller og går konstant, og vi har det altså så GØY sammen! Håper bare værmelderne slår på stortromma i morgen og gir oss litt sol så vi kan ta denne piknik-turen som jeg lengter sånn etter. Det hadde vært så hyggelig å avslutte påsken med en ordentlig tur i finværet. Føler det er det eneste som mangler for at ferieuken skal bli komplett nå <3 

Måtte dere få en finfin påskeaften, og helg dere også! Jeg merker på statistikken at flertallet er på påskeferie i disse dager, og dermed tar jeg litt fri selv også. Håper det er i orden. Det er jo ikke mange dagene igjen til skole, jobb og praksis starter <3 Jeg vil bare ha et døgn til med ren latter og moro før jeg mandag morgen setter meg ned med nesa i skolebøkene og planlegger en ny uke med både studier og blogginnlegg.


Påskehilsen fra årets dog-person <3 

29 kommentarer
    1. Hei, jeg kommenterer aldri blogger, men lurte på om du pleier å ta litt i når det kommer til detaljer som her for eksempel hvor du skriver at du spiste kinamat til frokost, men på snap viste du video av en eller annen byger fra mcd/bk?
      Absolutt ikke ment som kritikk, heller et spørsmål av nysgjerrighet 🙂
      Ha en fin kveld videre og god påske!
      Klem <3

    2. Dette har ikke noe med innlegget å gjøre, men du må seriøst være verdens vakreste dame. For ei utstråling. Så deg på Rhodos for noen år siden, du var like vakker i virkeligheten. Nyt de siste dagene av påsken 🙂

    3. Så filmen Don’t breath i går, som du anbefalte for en stund tilbake, FYTTIkatta! Dn var bra 😃👍🏼 Er så fint med filmtips fra deg, når jeg føler at jeg har sett “alt” 😂

    4. Godt du ikke kjøpte leiligheten på Bråvann. Står i avisen i dag at alle de som har flyttet inn i firemannsboligen nå har opplevd store feil og mangler. Kommunen truer med å trekke brukstillatelsen tilbake slik at de kanskje må flytte ut igjen.
      Alt man må passe på når man skal kjøpe seg noe 🙂

    5. kan du skrive et innlegg om hvordan du planlegger lesingen til eksamen? jeg mener å ha lest studietips innlegg her på bloggen for noen måneder tilbake, men jeg vet ikke hva jeg skal søke på for å finne den frem.

    6. Fineste deg<3
      Håper alt er bra med deg tiltross for at det er svært stilt her inne... Blir nesten litt bekymret hahaa siden jeg har klikket meg inn her sikkert 50 ganger de siste dagene.
      Hope all is well og at du oppdaterer oss snart. Love you <333 Klem 😀

    7. Laurie Deline: <3 Jeg har det bare fint! Jeg har bare fått en pangstart i praksis med en overraskelses-skoleoppgave som jeg skulle ha levert i går, så nå jobber jeg på spreng med den, men jeg er straks tilbake på bloggfronten også igjen! 😀 Skjønn du er som bekymrer deg <3

    8. Inger: Hei hei! Jeg spiste først halve burgeren fra natten før, og så dro bestis og jeg på kinarestaurant og kjøpte oss litt ordentlig mat. Kunne godt kalt kinamaten for lunsj istedet, men så nøye på det er jeg ikke 😀

    9. Kathrine: Er det sant? What? Det er jo kjempesynd! Og jeg som enda vurderer den. Har liksom ikke funnet noe så fint og rimelig enda, så jeg har i grunn fremdeles lyst på den. -Men ikke dersom dette er tilfelelt! Huff, det er så kjedelig når ting viser seg å ikke være på stell.. Ihvertfall når man betaler så store summer for å få et greit hjem å bo i <3

    10. Du finner nok drømmeleiligheten skal du se. Mot sommeren når alle andre drar på ferie, da er det nok fine priser for deg. Bare husk å sjekk på Akt sine sider hvordan busstilbudet er. Litt kjedelig om det bare går en buss i timen og den slutter å gå tidlig på kveldene. Da blir du helt avhengig av bil 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg