– So Much Love –

For en daaag! Åh, jeg har hatt de beste timene med familien denne onsdagen. Fy som vi har kost oss fra morgen til kveld. Tante kom nesten samtidig som smørbrødene ble levert i formiddag, og siden har vi ikke gjort annet enn å kost oss med gaveåpning, snitter og kaker. Vi har skravlet i mange timer og feiret bestefar sine 70 år på verdens hyggeligste vis. Jeg tror jeg har trykket i meg åtte snitter tilsammen.. Ikke vet jeg hva som skjer når jeg er her, men matlysten bare triples <3 Det er så koselig å ha familiemedlemmene samlet under samme tak igjen.


– Happy Birthday to my Grandpa –

Her kommer et lite bildedryss fra den fine dagen vår. Bestefar har fått en oppgradert vår og sommergarderobe, flakslodd, gavekort, blomster og noen kort med fine ord på. “Ikke knipse nærbilder av meg nå Marthe… Jeg ble plutselig forkjølet”. Skjønneste mannen jeg vet om altså. Kunne spist opp hele karen, men nå sitter vi alt sprikkmette i hvert vårt sofahjørne her og venter på at natten skal inntreffe. Eller først på fasiten til kveldens påskenøtter da! Tenk, jeg er blitt så voksen at jeg synes det er hyggelig å løse påskenøtter på Nrk nå. Hoho, jeg kan ikke svaret på halvparten av gåtene, men med bestefars hjelp finner vi stort sett ut av det <3 Håper dere har hatt en like fin onsdag som oss. Eller ihvertfall halvparten så fin, for da har dagen vært mer enn bra nok <3

– Snapshots From Today’s Celebration – 


Sett så fin kake?! Tante altså… Heelt rå! 


Jeg er overbevist om at jeg har den beste familien i verden altså <3 Virkelig. 
Tusen takk for en helt fantastisk familiedag dere!

12 kommentarer

Siste innlegg