Ukens familiefilm: Mother’s Day

MD_07608.CR2

God morgen godtfolk! I dag har jeg en nydelig liten familiefilm å tipse dere om! Perfekt både som underholdning hjemme en dag i påsken, eller som kveldshygge på fjellet! Jeg fant den på viaplay i går, og bestemte meg for å se den så fort jeg oppdaget hvilke skuespillere som hadde hovedrollene. Jennifer Aniston, Julia Roberts og Kate Hudson i en og samme film?! Da vet du at det blir bra. Sistnevnte skuespiller er ei av de morsomste damene jeg vet om. Ler meg skakk i hver eneste film jeg ser med henne i, og denne her var heller ingen unntak!

– Mother’s Day –
Det er bare noen få dager igjen til morsdag, og på hver sin kant planlegger fire unike karakterene hvordan de skal tilbringe dagen. Sandy (Jennifer Aniston) er nyskilt og kjemper for å beholde selvfølelsen når den kjekke eks-mannen gifter seg på ny med en yngre, tilsynelatende perfekt kvinne. Miranda (Julia Roberts) er en fremgangsrik programleder som definitivt kunne hatt drømmelivet, men som etter å ha ofret familien for karrieren ikke har et så fullstendig liv som hun gjerne skulle ønske. Tredje karakter er “Jesse” (Kate Hudson), som elsker mannen sin så høyt at hun faktisk bryter kontakten med sin rasistiske mor. Hun har til og med løyet og sagt at moren er død. -Noe som blir en smule vrient å forklare når foreldrene kommer på uventet besøk for å feire årets morsdag. Siste karakter er “Bradley” (Jason Sudeikis) som føler seg nedstemt når morsdagen nærmer seg. Hans kone gikk nemlig nylig bort, og dette blir første mother’s day døtrene og han må feire uten henne.

En kjempesøt komedie som fikk meg til å trekke på smilebåndene i to timer <3 Jeg leide den på Viaplay for 49 kroner. Bare klikk på “store” og scroll ned til “mest populære filmer fra 2016” kategorien, så ligger filmen der. Absolutt verdt å snurre en dag eller kveld denne påskeuken. Koseligste drama/komedien jeg har sett på lenge! 

– Traileren kan dere se HER

Blir så glad når jeg en sjelden gang kommer over en god familiefilm!
Nå skal vi feire bestefar for alle penga her! Ha en nydelig lille-lørdag <3

8 kommentarer
    1. Å, denne så koselig ut! Jeg er helt enig med deg, elsker når man først finner en god familiefilm – finnes ikke noe bedre å slappe av med <3 Takk for nok et bra tips! Kos dere masse med bursdagsfeiring 🙂

    2. Ser ut som en koselig film, liker filmanmeldelsene dine veldig godt! Men et lite spørsmål.. blir du sponset av Viaplay for å skrive disse innleggene? Det er veldig ofte ukens filmer er filmer man må betale for på viaplay, i stede for “vanlige” filmer man kan se gratis hvis man har bruker :/ Jeg betaler nemlig gledelig for bruker der, på netflix osv i stede for å laste ned ulovlig, men kjipt at man må betale ekstra for de fleste filmene du anbefaler..

    3. Stine: Så hyggelig at du liker anmeldelsene mine 🙂 Jeg blir ikke sponset av Viaplay nei, jeg liker bare bedre filmene de har der. Føler liksom jeg har sett alt Netflix har å by på så da leier jeg heller en nyere film for noen kroner på Viaplay 🙂

    4. Takk for tips! Så denne filmen i går, og synes den var helt nydelig <3 Morsom, trist og rørende på en gang.
      Et lite til til alle: På Apple TV kan den nå leies til 9 kr, da den er "rental of the week" 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg