Antrekk – 100417

Dager som denne her altså <3 Deilig, deilig, deilig! Jeg har tilbrakt noen timer foran pcen med bilderedigering og mailsvaring, men sett bortifra det så har jeg bare ligget på latsiden hele dagen. Litt av en myk start på påskeuken! Nå har bestemor akkurat servert oss lasagne til middag, og så fort dere er oppdatert med en antrekkspost, tenker jeg å skifte til kosedressen for å gjøre meg klar for kvelden. Jeg skulle jo så absolutt tatt meg en gåtur i finværet denne mandagen, men fader heller så skjønt det har vært å bare tilbringe timene innendørs også. Jeg skal tross alt ut i frisk luft i morgen! Da er det en liten lunsjdate med min kjære rogalending av en venninne som står på planen! Gleder meg til å få oppdatert meg litt på hverdagen hennes også igjen.

– New in my wardrobe – 

Her kommer et vårantrekk med noen av mine siste innkjøp i garderoben. Skjorta fant jeg på Vero Moda, og de kule, blå jeansene er fra Bikbok. Syntes det ble så innmari fint sammen! Hverdagslig med noen lave sko til, og pyntet med disse enorme hælene. Skjorta er egentlig veldig lang, og kan også brukes med et tynt belte i livet, og til et par knehøye støvletter nå som det er vår. Rålekkert både med og uten strømer!

– Bukse fra Bikbok, Skjorte fra Vero Moda, Pumps fra Bershka, Belte fra New Yorker –

Dere må ha en fortsatt fin mandagskveld <3
Og ikke glem kveldens høydepunkt: Ungkarskvinnen! Høhø.

16 kommentarer

Siste innlegg