Uken som gikk…

Ukens cravings… ProPud sjokoladepudding med vaniljesaus, hakkede ferske jordbær og et lite dryss salt. Mmmm! Både sunt og superdigg som snacks i ukedagene på kveldstid <3 

Akkurat nå… Er jeg på vei til Stavanger by for å se familien igjen! Ååå, det skal bli så herlig! Denne påsken blir jo helt konge! Jeg kommer til å være i barndomsbyen helt til fredag og bare kose meg glugg med mine aller kjæreste! Siste helgen av påsken tenker jeg å tilbringe i Kristiansand, og da i form av sleepover hos bestis, en pikniktur med hunder i skogen, og skalldyrsaften lørdagskvelden. Livet er definitivt hektisk om dagen, men fy søren som det smiler også <3 

Ukens sang… Jeg er så håpløs på musikkfronten! Zara Larsson er det eneste jeg har på ørene for tiden. Sangene hennes går på repeat heeele døgnet, og da spesielt disse fire: 1. TG4M 2. Only You 3. One Mississippi 4. What They Say

Ukens New In… Jeg har pimpet soverommet litt denne uken! SÅ deilig å freshe opp soveparadiset mitt med nytt sengetøy i lyst lin og et rålekkert sengeteppe til. Ellers kom det også et par nydelige vårkjoler i posten i går. Disse knipset jeg faktisk bilder av på med en eneste gang, så de skal dere få se mer av i et eget innlegg i morgen!

Ukens høydepunkt… Det har vært så mange! Jeg har gjennomført halve praksistiden min for våren 2017, og fikk onsdag morgen tilbud om jobb på dette fantastiske omsorgssenteret. Det ble definitivt et av ukens mange høydepunkt. Mandagen var også helt utrolig bra. Jeg hadde en skikkelig drittdag til å begynne med, og så kom bestis på besøk, og bare snudde om humøret mitt fullstendig. Som vi koste oss sammen med god mat, snacks og ungkarskvinnen på tvskjermen! Helgen har og vært upåklagelig fra fredag til nå.. Full av hygge, smil og latter med fine fine folk <3 

Ukens guilty pleasure… Vet dere hva? Jeg har begynt å sitte og beglo dansevideoer på youtube! Aldri vært spesielt interessert i “So you think you can dance” eller andre slike tvprogrammer, men jeg kom over en helt RÅ videosnutt av et kjærestepar som danset hiphop her om dagen, og ble alvorlig talt sittende og beundre i halvannen time. Så sinnsykt kult det må være å kunne danse sånn? Haha, dere kan ta en titt på en av disse snuttene HER. Blir helt satt ut jeg over hvor flinke folk kan være.


Ukens nedtur… Neida så.. Jeg mistet bankkortet mitt igjen jeg i går. -Også på nøyaktig samme måte som sist. Jeg kjøpte meg Mc Donalds mat etter at utestedene var stengt i natt, og et sted på veien fra Mc Donalds til taxien glapp det forbaska kortet ut av hendene mine. Dessverre fant jeg det ikke ut før jeg skulle betale for taxien som hadde kjørt meg hjem.. Dere kan tro den sjåføren var glad i meg etterpå.. Det var bare såvidt jeg fikk lov til å gå ut døra etter å ha beklagd og unnskyldt meg i femten minutt, mottatt kontonummer og lagt ifra meg en pant-gjenstand.. Jeg MÅ faktisk skjerpe meg.

Håper dere har hatt en finfin helg! Vi skrives fra Stavanger neste!

14 kommentarer
    1. Hahah ler av deg, du er så sykt søt <3 Håper du får en fantastisk påske med de du er glad i! Du er virkelig flink til å ta vare på de rundt deg.
      Hvis du trenger musikktips så burde du høre den nye singelen til Harry Styles. Han sjokkerte visstnok halve verden med den, og den er verdt en titt. Utrolig fin 🙂

    2. Du burde se på Dancing with the stars med Bindi Irwin og Derek Hough, utrolig inspirerende historie og helt vilt flotte danser, kan sitte i flere timer og se på og beundre og jeg griner hver gang!😂
      Derek og Julianne Hough har også helt utrolig vakre danser sammen!
      Jeg er ikke no dansegeek men disse blir jeg aldri lei av!
      Ha en kjempefin påskeferie i Stavanger, Marthe!!💛🐣

    3. Charlotte: Åå herlig med litt filmtips! Spesielt nå i påsken hvor jeg har masse tid til titte på tv 😀 Hjertelig Charlotte! En finfin påskeferie må du også ha :’) Klem!

    4. Synes du det at jenter jokker gulvet, jokker lufta, tar seg på puppene, gnir hendene nedi skrittet, rister på ræva osv… er dans?

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg