– My Snapchat Life –

God morgen, og riktig fin tirsdag til dere! Gjett om det var herlig å våkne opp i splitter nytt lin-sengetøy i dag. Skulle bare ønske at jeg hadde hatt tre timer til på øyet. Heh! Søvn-vanene har vært helt udugelige så langt denne uken, så i dag blir treningsøkten etter jobb erstattet med to gode timer på puta. Jeg fikk ikke lagt meg før ett i natt, og 4,5 timer med søvn går faktisk ikke an. Jaja! Gårsdagen var ihvertfall innmari innmari hyggelig! Jeg gikk rundt med tidenes vårfølelse hele ettermiddagen, og da kvelden kom koste bestis og jeg oss GLUGG med ungkarskvinnen, deilig middag, sjokolademousse, popcorn og hele pakka! Ja til flere slike mandager <3 Er så fan av det tvprogrammet at jeg oppriktig bekymrer meg for hva jeg skal finne på etter sesongslutt om en uke. Å sitte pal i to timer og beglo de turtelduene om mandagskveldene har liksom vært rutine så lenge jeg kan huske nå.. 

Før jeg flyr avsted til en ny åtte timers vakt i praksis, deler jeg mine siste snaps med dere jeg! -Så får dere som ikke følger meg også en smakebit på hva som legges ut der. Like før helgen åpnet jeg også opp snapchat offisielt for første gang i en liten halvtime, og herlighet så hyggelig det var å få hilse på litt flere av dere! Det tikket altså inn hilsner fra både sør, nord, vest og øst, og så mange gode ord at jeg satt helt varm i hjertet etterpå. Skal sørge for å åpne snap hver gang jeg har en dårlig dag heretter, for hjelpe meg for en oppmuntrings-halvtime <3 Helt nydelige er dere faktisk.  

Følger du meg ikke allerede? Endre på det i dag! @Martheborge
Jeg kommer til å åpne snapchat for en periode igjen til helgen <3 

13 kommentarer
    1. Alltid så gøy å se gjennom storyen din Marthe! Du har alltid så fine og morsomme bilder! Kos deg på jobb!

    2. Sesong 21 av The Bachelor (Nick Viall) er akkurat ferdig å sendes i USA, og den neste bacheloretten er allerede avslørt!! Man kan se sesong 21 med Nick Viall som bachelor på mange ulike nettsider. Jeg har selv Apple TV, så det føles som å se bachelor/bachelorette på en vanlig tv-kanal. Slipper USB kabel og hele det styret. Anbefales! Finner serien på iphonen min, også kobler jeg til Apple TV 😀
      Digger bloggen din forresten <3 Heldig som fortsatt har en hel bachelor sesong i vente. Jeg sitter å venter på mai og ny bachelorette sesong haha!

    3. Så hyggelig melon, haha! Skrev de det til deg eller lå det i disken? 🙂 Ble veldig nysgerrig hahah <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg